Αυτή η πανδημία μας επέτρεψε να επαναπροσδιορίσουμε την αξία της ίδιας της επιχειρηματικότητας. Από αυτήν την πανδημία, μπορούμε τώρα να διερευνήσουμε πώς οι επιχειρηματίες μπορούν να αναλάβουν έναν ακόμη μεγαλύτερο ρόλο για να βοηθήσουν τις κοινότητες σε ολόκληρο τον κόσμο να λύσουν τα κοινωνικοοικονομικά προβλήματα ενώ είναι αληθινά στις δυνάμεις της αγοράς. Συχνά, τέτοιοι συστημικοί μετασχηματισμοί σκοπού απαιτούν συλλογική πρόθεση, αυτό είναι κάτι που είναι σπάνια σε επιχειρηματικές κοινότητες σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, η πανδημία έχει αλλάξει απότομα αυτό το γεγονός δημιουργώντας τις απαραίτητες προϋποθέσεις για αυτήν τη συλλογική πρόθεση. Επί του παρόντος, επιχειρηματίες σε όλο τον κόσμο αναλαμβάνουν ρόλο κοινωνικής επιχειρηματικότητας για να βοηθήσουν στην καταπολέμηση αυτής της πανδημίας. Για παράδειγμα, οι εταιρείες καλλυντικών έχουν αλλάξει παραγωγές για να κάνουν απολυμαντικά, εταιρείες μόδας έχουν κάνει παραγωγή νοσοκομειακών ειδών και Personal protective equipment, κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν βοηθήσει στην παραγωγή άλλου εξοπλισμού, ενώ οι διαδικτυακές επιχειρήσεις εργάζονται για να βοηθήσουν άλλες παραδοσιακές επιχειρήσεις να ψηφιοποιηθούν. Αναμένεται ότι θα υπάρξει μεγαλύτερη αλλαγή και η επιχειρηματικότητα θα επικεντρωθεί στις πρωτοβουλίες αειφορίας και CSR.