Η τεχνητή νοημοσύνη έχει κατακτήσει τους κλάδους σε όλο τον κόσμο. Συνεχίζει να εξελίσσεται στην τωρινή πελατοκεντρική εποχή και έχει καταστεί κρίσιμη πτυχή των τεχνολογικών εξελίξεων, από τα smartphones έως το επιχειρηματικό λογισμικό. Οι εταιρείες όλων των μεγεθών έχουν συνειδητοποιήσει τη σημασία της ενσωμάτωσης νέων τεχνολογικών λύσεων για την επιτάχυνση της πορείας ανάπτυξής τους, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις τρέχουσες προκλήσεις και ευκαιρίες. Ο κλάδος της φιλοξενίας δεν αποτελεί εξαίρεση, στοχεύοντας να μετασχηματίσει τις διαδικασίες, τις υπηρεσίες και τις εγκαταστάσεις του, εκμεταλλευόμενος τις καινοτομίες που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη.
Πώς επηρεάζει η τεχνητή νοημοσύνη τον κλάδο της φιλοξενίας;
Ο όρος «σύστημα τεχνητής νοημοσύνης» αναφέρεται στους υπολογιστές ή τις μηχανές που εκτελούν δραστηριότητες που σχετίζονται με έννοιες όπως η αυτοματοποίηση για σημαντικές επιχειρηματικές εργασίες. Παίζει σημαντικό ρόλο στη διαχείριση της φιλοξενίας λόγω της ικανότητάς της να εκτελεί κοινές εργασίες 24 ώρες το 24ωρο, εξοικονομώντας ενδεχομένως χρήματα, εξαλείφοντας τα λάθη, βελτιώνοντας την ικανοποίηση των εργαζομένων από την εργασία τους και παρέχοντας άριστη εξυπηρέτηση πελατών.
Παρόλο που η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης στον κλάδο της φιλοξενίας βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, θα επιφέρει αμέτρητες και επαναστατικές αλλαγές στον κλάδο. Παρακάτω συζητούνται ορισμένα παραδείγματα για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μεταμορφώσει και να ωφελήσει τον κλάδο της φιλοξενίας.
Μοτίβα πληρότητας και πρόβλεψη
Οι εποχές και οι διακοπές παίζουν σημαντικό ρόλο στην κατανόηση του επιπέδου πληρότητας στον κλάδο της φιλοξενίας. Οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές ξενοδοχείων τείνουν να εστιάζουν στην πρόβλεψη της ζήτησης για να δώσουν ώθηση στα κέρδη της επιχείρησής τους. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να επεξεργαστεί πολλαπλές πηγές πληροφοριών και να εντοπίσει τυχόν επερχόμενα γεγονότα στην περιοχή που μπορεί να επηρεάσουν το ποσοστό πληρότητας ή τις τιμές.
Η πρόσβαση σε τέτοιες γνώσεις μπορεί να επιτρέψει στους ξενοδόχους να κάνουν τις τιμές τους πιο ανταγωνιστικές, να αναπτύξουν εξειδικευμένες εκστρατείες προώθησης και να αποκτήσουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στη λήψη άλλων στρατηγικών αποφάσεων. Με την τεχνητή νοημοσύνη, ο κλάδος της φιλοξενίας μπορεί να αναλύσει τις πιθανές ροές πελατών και τα μοτίβα πληρότητας, να συσχετίσει τις πληροφορίες με συμπεράσματα από επιχειρηματικά δεδομένα, και να αποκτήσει σαφή αντίληψη για το ποιες στρατηγικές είναι πιο πιθανό να οδηγήσουν σε περισσότερες επισκέψεις, πωλήσεις και κέρδη.
Για παράδειγμα, οι διευθυντές ξενοδοχείων μπορεί να θέλουν να ελέγξουν τον αριθμό των επισκεπτών από την τοπική κοινότητα σε σχέση με άλλες περιοχές ή χώρες. Η τεχνητή νοημοσύνη θα τους βοηθήσει να συλλέξουν και να αναλύσουν βασικές πληροφορίες για το ξενοδοχείο σχετικά με τους επισκέπτες, από τις ταξιδιωτικές τους συνήθειες μέχρι συγκεκριμένα προσωπικά δημογραφικά χαρακτηριστικά, επιτρέποντας την παροχή μιας προσαρμοσμένης και αξέχαστης εμπειρίας για τους επισκέπτες, ικανοποιώντας τις ξεχωριστές προτιμήσεις τους. Τελικά, τα ξενοδοχειακά brands θα αποκτήσουν μεγαλύτερη αφοσίωση από τους πελάτες, κάνοντάς τα να ξεχωρίζουν από τους ανταγωνιστές.
Υπερδυναμική τιμολόγηση
Η τιμολόγηση με βάση τον χρόνο -ή υπερδυναμική τιμολόγηση- είναι μια στρατηγική που χρησιμοποιεί ο κλάδος της φιλοξενίας για τη βελτίωση των εσόδων και την επίτευξη της μέγιστης πληρότητας με βάση την προσφορά και τη ζήτηση. Οι λύσεις τεχνητής νοημοσύνης διασφαλίζουν ότι οι ξενοδόχοι βρίσκονται στον σωστό δρόμο, ενώ παράλληλα βελτιώνουν την αποδοτικότητα και την ακρίβειά σας.
Η μετάβαση στην υπερδυναμική τιμολόγηση με την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης θα επιτρέψει στις μηχανές κρατήσεων να επιθεωρούν αυτόματα τα δεδομένα παρελθόντων χρηστών, τις πιθανές πληροφορίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις παγκόσμιες ειδήσεις για να αποκτήσουν πολλαπλές πηγές συλλογής δεδομένων σχετικά με τα μοτίβα για την εμφάνιση των τιμών που θα αυξήσουν το ποσοστό των δυνατοτήτων κέρδους σας.
Λόγω της ικανότητας της τεχνητής νοημοσύνης να εκτελεί αβίαστα και αποτελεσματικά τις περισσότερες εργασίες που εκτελούνται από το ανθρώπινο προσωπικό, ο κλάδος της φιλοξενίας μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτή την τεχνολογική πρόοδο για να βελτιστοποιήσει τις δραστηριότητές του και να ενισχύσει το ποσοστό διατήρησης πελατών. Οι λειτουργίες περιλαμβάνουν:
- Βελτιστοποίηση των τιμών των δωματίων
- Προσαρμογή της δυναμικής τιμολόγησης με βάση τα επίπεδα πληρότητας
- Ενημέρωση των τιμών σε πολλαπλές πλατφόρμες σε πραγματικό χρόνο
- Σύγκριση των επιδόσεων και της βαθμολογίας με άλλα ξενοδοχεία στην τοπική κοινότητα
Αυτό μπορεί να αναβαθμιστεί ώστε να ευθυγραμμιστεί με τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς και τους αλγορίθμους, καθιστώντας το ελκυστικό για μια πιθανή πελατειακή ομάδα-στόχο. Για παράδειγμα, η λύση λογισμικού που τροφοδοτείται από τεχνητή νοημοσύνη θα καθιστά δυνατή την παρακολούθηση τυχόν πρόσφατων εποχιακών αλλαγών και διαφόρων συνθηκών της αγοράς και θα προσαρμόζει άμεσα τις τιμές ώστε να αντικατοπτρίζει τις διακυμάνσεις της ζήτησης.
Με την τεχνητή νοημοσύνη ενσωματωμένη στα λειτουργικά συστήματα, οι διευθυντές των ξενοδοχείων αποκτούν την εκπληκτική ικανότητα να αντικατοπτρίζουν τις τάσεις της αγοράς και να εντοπίζουν τυχόν τοπικά γεγονότα και συνέδρια για να προβλέπουν και να αντιδρούν αναλόγως. Εν ολίγοις, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί όχι μόνο να μεγιστοποιήσει το κέρδος σας με την αυτοματοποίηση αυτών των εργασιών, αλλά και να μειώσει αποτελεσματικά την ανάγκη για ανθρώπινη προσπάθεια καθώς και να ελαχιστοποιήσει τα λάθη.
Conversational μάρκετινγκ
Ο κλάδος της φιλοξενίας ενσωματώνει ολοένα και περισσότερο τις τεχνολογίες conversational τεχνητής νοημοσύνης και αυτοματοποίησης. Αυτές οι εξελίξεις έχουν φτάσει σε νέα ύψη τα τελευταία χρόνια και εξακολουθούν να κερδίζουν σε δημοτικότητα με στόχο την οικοδόμηση μιας καλύτερης εμπειρίας των επισκεπτών. Τα chatbots συνομιλίας με τεχνητή νοημοσύνη είναι εικονικοί βοηθοί που προσφέρουν λύσεις και αλληλεπίδραση στα ερωτήματα των χρηστών.
Τα hospitality chatbots ενσωματωμένα με τεχνητή νοημοσύνη βοηθούν τους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων να εκπληρώσουν τις προσδοκίες των σημερινών ψηφιακά εξαρτημένων ταξιδιωτών και μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία τους με άμεση και εξατομικευμένη βοήθεια. Αυτή η ισχυρή λύση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για:
- Βελτιστοποίηση και αύξηση της άμεσης διαδικασίας κρατήσεων
- Συνεχή διαθεσιμότητα για απαντήσεις στα ερωτήματα των πελατών
- Εξατομίκευση των check-in/out και των αναβαθμίσεων
Το conversational μάρκετινγκ μέσω chatbots με τεχνητή νοημοσύνη βοηθά τα ξενοδοχεία να εντοπίζουν μοναδικές ευκαιρίες πώλησης και upselling με πιο εξατομικευμένη εμπλοκή πελατών. Για παράδειγμα, εάν ένας επισκέπτης θέλει να λάβει πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου, όπως τις ώρες λειτουργίας της πισίνας ή των εστιατορίων, τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης θα του απαντήσουν άμεσα αντί να τον κάνουν να περιμένει στη ρεσεψιόν. Για να καταδείξει αυτό το αμοιβαίο όφελος, ένας διακεκριμένος όμιλος ξενοδοχείων και θέρετρων πέτυχε το 100% της αυτοματοποίησης της συνομιλίας χρησιμοποιώντας τις λύσεις τεχνητής νοημοσύνης της HiJiffy, ενώ παράλληλα πέτυχε βαθμολογία ικανοποίησης πελατών 73%. Εξετάζοντας τα παγκόσμια insights της εταιρείας από το 2021, ο Βοηθός Κρατήσεων συμμετείχε σε 2.922.942 συζητήσεις που οδήγησαν σε 80.955 κρατήσεις, οι οποίες απέφεραν 43,37 εκατ. ευρώ για τα ξενοδοχεία που χρησιμοποίησαν την τεχνολογία της HiJiffy. Κι όλα αυτά διατηρώντας μια μέση βαθμολογία ικανοποίησης πελατών άνω του 80%.
Εκτός από την απάντηση σε ερωτήσεις, η τεχνητή νοημοσύνη κάνει ένα βήμα μπροστά και προχωρά σε συγκεκριμένες συστάσεις στους επισκέπτες πριν ή κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης. Τέτοιες μοναδικές και καλά συγχρονισμένες ευκαιρίες μπορούν να αυξήσουν τις άμεσες πωλήσεις με την αυτοματοποίηση πολλών λειτουργιών, συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων ξενοδοχείων, του χειρισμού Συχνών Ερωτήσεων και αποριών, της διαδικασίας πληρωμής και άλλων. Σε μια δυναμική βιομηχανία, θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ιδίως όσον αφορά την εμπειρία των πελατών, την προηγμένη τεχνολογία και την αφοσίωση των πελατών.
Εικονικοί θυρωροί (Chatbots)
Οι εικονικοί θυρωροί (virtual concierges) είναι ο νέος καλύτερος φίλος των ταξιδιωτών και των ξενοδόχων, συνδέοντάς τους με τρόπο που έχει θετικό αντίκτυπο τόσο στην επιχείρηση όσο και στην εμπειρία του πελάτη. Αυτή η τεχνολογία με τεχνητή νοημοσύνη παρέχει άνεση στους επισκέπτες, η οποία με τη σειρά της δημιουργεί περισσότερα έσοδα για τα ξενοδοχεία. Μια μελέτη δείχνει ότι το 2022 περίπου το 85% των πελατών προτιμούν να θέτουν τα ερωτήματά τους μέσω chatbots σε πραγματικό χρόνο, όπου θα αντιμετωπίζονται άμεσα, αντί να περιμένουν μια ομάδα υποστήριξης πελατών.
Παρόλο που τα υπάρχοντα hospitality chatbots μπορούν να εκπληρώσουν ορισμένες πτυχές της ψηφιακής υπηρεσίας θυρωρού, οι λύσεις με τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να μειώσουν τις προσπάθειες του προσωπικού, προσφέροντας ταυτόχρονα μια πιο εξατομικευμένη υπηρεσία για τους επισκέπτες. Η ενσωμάτωση αυτής της τεχνολογίας στα πιο δημοφιλή κανάλια επικοινωνίας απαλλάσσει το προσωπικό του ξενοδοχείου από τα πιο συνηθισμένα καθήκοντα και με τη σειρά του τους επιτρέπει να επικεντρωθούν σε πιο σύνθετα αιτήματα και τελικά να αναβαθμίσουν την εμπειρία των επισκεπτών. Ο κλάδος της φιλοξενίας μπορεί να αξιοποιήσει στρατηγικά τη δύναμη των εικονικών θυρωρών για να κάνει τα εξής:
- Δημιουργία μιας απρόσκοπτης εμπειρίας για τους επισκέπτες που αυξάνει τις πωλήσεις και την αφοσίωση.
- Χειρισμός χρονοβόρων εργασιών και βελτίωση της ικανοποίησης των εργαζομένων
- Ταχύτερη απάντηση σε κάθε ερώτηση με εξυπηρέτηση ακριβείας
- Επικοινωνία σε +100 γλώσσες χάρη στις αυτοματοποιημένες μεταφράσεις
- Άνοιγμα καναλιών επικοινωνίας, από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως τα άμεσα μηνύματα (WhatsApp, Facebook, Instagram, WeChat, Google My Business, SMS), για να δημιουργήσετε πρόσθετες ροές εσόδων
- Ανάδειξη τοπικών αξιοθέατων και επιχειρήσεων
Για παράδειγμα, εάν οι επισκέπτες επισκεφθούν τον ιστότοπο ενός ξενοδοχείου για να επιλύσουν τις ανησυχίες τους, αυτά τα εικονικά chatbots θα παρακολουθούν τα ερωτήματά τους και θα απαντούν άμεσα στις ερωτήσεις τους. Με την ικανοποιητική επίλυση των ερωτημάτων τους, οι πελάτες θα παρακινηθούν να επωφεληθούν από τις προσφορές upselling του ξενοδοχείου. Οι εικονικοί θυρωροί με βάση την τεχνητή νοημοσύνη διευκολύνουν και καθιστούν πιο αποτελεσματική την εργασία, προσφέροντας στους επισκέπτες μια εμπειρία χρήστη υψηλών προδιαγραφών. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν εύκολα να έχουν πρόσβαση στις επιθυμητές πληροφορίες και υπηρεσίες όποτε θέλουν.
Ανάλυση δεδομένων επισκεπτών
Η ανάλυση δεδομένων στον κλάδο της φιλοξενίας βοηθά στον χειρισμό της ανάλυσης της ζήτησης, των προτύπων συμπεριφοράς των πελατών και της πελατειακής βάσης. Εκτός από τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών μέσω των chatbots και των ρομπότ θυρωρών, η χρησιμοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης στον κλάδο της φιλοξενίας θα βοηθήσει στην ανάλυση δεδομένων επισκεπτών.
Στοχεύοντας στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών τους, οι διευθυντές των ξενοδοχείων πρέπει να γνωρίζουν για αυτούς και τις ανάγκες τους, καθιστώντας ζωτικής σημασίας για τα ξενοδοχεία τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τους πελάτες. Χάρη στην ανάπτυξη της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης, τα νέα έξυπνα εργαλεία μπορούν να επεξεργάζονται και να ερμηνεύουν αυτές τις πληροφορίες αυτόματα.
Η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει θετικά τα ξενοδοχεία, καθώς συλλέγει, αναλύει και ταξινομεί γρήγορα μεγάλες ποσότητες δεδομένων από διάφορες διαδικτυακές πηγές και παράγει πολύτιμες πληροφορίες για τους υπάρχοντες και τους δυνητικούς πελάτες. Αυτή η ισχυρή προσέγγιση στα analytics δεδομένων ξενοδοχείων μπορεί να εφαρμοστεί σε πολλούς τομείς, επιτρέποντας το σχεδιασμό και την παροχή έγκαιρων συστάσεων με βάση τις δηλωμένες προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα ενός επισκέπτη, βελτιώνοντας τόσο την εμπειρία των πελατών όσο και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Τα τελευταία χρόνια, ο κλάδος της φιλοξενίας έχει αναπτύξει την τεχνητή νοημοσύνη για την πρόβλεψη των analytics και την εκ των προτέρων γνώση των αναγκών και των προτιμήσεων των πελατών. Το ολοκληρωμένο με τεχνητή νοημοσύνη αποθετήριο δεδομένων του ξενοδοχείου και η προγνωστική μοντελοποίηση προσφέρουν λύσεις καταναλωτικής νοημοσύνης και επιστήμης δεδομένων για την απόκτηση, κατανόηση και διατήρηση πολύτιμων πελατών.
Τα analytics δεδομένων φιλοξενίας από την τεχνητή νοημοσύνη διασφαλίζουν την παροχή πληροφοριών με μετρήσιμο αντίκτυπο στην επιχείρηση και σας βοηθούν να κάνετε τις βέλτιστες επιλογές με βάση τα πρότυπα και τις τάσεις της αγοράς. Επιπλέον, αυξάνουν την ικανότητα καλλιέργειας της ικανοποίησης των επισκεπτών και ενθαρρύνει τον ξενοδόχο να αγκαλιάσει αυτή την πολλά υποσχόμενη λειτουργία.
Υπηρεσίες ενεργοποίησης φωνής
Στην εποχή της Alexa και της Siri, οι υπηρεσίες ενεργοποίησης φωνής δεν χρειάζονται συστάσεις. Οι πελάτες έχουν τις δικές τους συνήθειες και καθημερινές δραστηριότητες. Για να κάνουν τη διαμονή τους όσο το δυνατόν πιο άνετη, τα ξενοδοχεία ακολουθούν την τάση της φωνητικής αυτοματοποίησης, κάνοντας τις ανέσεις του δωματίου να προσαρμόζονται στις προτιμήσεις τους.
Η υπηρεσία ενεργοποίησης φωνής βασίζεται αποκλειστικά στην τεχνητή νοημοσύνη για την αναγνώριση της ομιλίας και την ανάλογη ανταπόκριση. Αυτή η εξατομικευμένη εφαρμογή βοηθά τους ξενοδόχους να προσφέρουν υποδειγματικές και πολυτελείς εμπειρίες στους επισκέπτες. Όντας ένα από τα έξυπνα χαρακτηριστικά, επιτρέπει στους επισκέπτες να κάνουν τις ακόλουθες εργασίες ταυτόχρονα:
- Να ζητήσουν υπηρεσία δωματίου
- Να κάνουν κράτηση για τραπέζι στο εστιατόριο του ξενοδοχείου
- Να αποκτήσουν εισιτήριο/πάσο για το γυμναστήριο και την πισίνα
- Να παραγγείλουν συγκεκριμένα είδη (καθαρές πετσέτες, αξεσουάρ)
- Να κάνουν κράτηση για εκδρομές
- Να αποκτήσουν πρόσβαση σε τουριστικές πληροφορίες και προγνώσεις καιρού
Η υπηρεσία ενεργοποίησης φωνής με τεχνητή νοημοσύνη δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να χαμηλώσει τα φώτα, να βάλει μουσική και να καθορίσει κλήσεις αφύπνισης. Επιπλέον, αν ο πελάτης θέλει να ρυθμίσει τη θερμοκρασία του δωματίου σύμφωνα με την επιλογή του, αρκεί να πει «ανεβάστε τη θερμοκρασία» στους φωνητικά ελεγχόμενους έξυπνους κόμβους σε ένα ξενοδοχείο.
Η φωνητική τεχνολογία μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για σκοπούς ψυχαγωγίας και οι συσκευές μπορούν να προγραμματιστούν εκ των προτέρων για να ενισχύσουν την εξατομικευμένη εμπειρία τους. Επιπλέον, οι υπηρεσίες φωνητικής ενεργοποίησης μέσα στο δωμάτιο επιτρέπουν στους πελάτες να αλληλεπιδρούν στη μητρική τους γλώσσα, καταργώντας έτσι τα γλωσσικά εμπόδια.
Ρομπότ
Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στο πλαίσιο της ρομποτικής είναι μια από τις πιο πολλά υποσχόμενες εφαρμογές για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη διαχείριση της φιλοξενίας. Ο κλάδος προσαρμόζεται άμεσα στην έννοια της ρομποτικής αυτοματοποίησης στις υπηρεσίες τους, η οποία θα καταστεί αναπόφευκτη στο εγγύς μέλλον. Τα ρομπότ εξυπηρέτησης που είναι εξοπλισμένα με τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να εκτελούν τόσο απλές όσο και σύνθετες ενέργειες αυτόματα, με μεγαλύτερη ακρίβεια και συνέπεια.
Ο ξενοδοχειακός τομέας έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην αγορά των ρομπότ φιλοξενίας. Με βάση μια έκθεση, η αξία της αποτιμήθηκε σε 295,3 εκατομμύρια δολάρια το 2020, ενώ εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 3.081 εκατομμύρια δολάρια μέχρι το έτος 2030. Είναι επίσης σημαντικό να κατανοήσουμε ότι ο βασικός στόχος των ρομπότ είναι η βελτίωση και η προώθηση της συνολικής εμπειρίας των επισκεπτών.
Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τη δυνατότητα να εκτελούν διάφορες δραστηριότητες, όπως ο χαιρετισμός και η υποδοχή των επισκεπτών στη ρεσεψιόν, η καθοδήγησή τους στα δωμάτιά τους και η προσφορά σνακ και παραγγελιών στα δωμάτια των πελατών χωρίς να επηρεάζεται η διαθεσιμότητα. Είναι επίσης ειδικά κατασκευασμένα για να καθαρίζουν και να απολυμαίνουν τις εγκαταστάσεις, κάτι που έχει καταστεί εξαιρετικά σημαντικό λόγω της επιδημίας COVID.
Έχει επίσης παρατηρηθεί ότι οι τρέχουσες τεχνολογίες ρομπότ έχουν αναπτύξει υψηλότερο επίπεδο νοημοσύνης και ικανότητα επεξεργασίας ολιστικής σκέψης για να προωθούν την εμπλοκή των πελατών πιο διαισθητικά και φυσικά. Η συνεχής παρακολούθηση αυτής της τελευταίας τάσης της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τους επαγγελματίες των ξενοδοχείων να κατανοήσουν καλύτερα τι περιμένουν οι πελάτες τους και να τους προσφέρουν μια καινοτόμο και εξαιρετική εμπειρία.
Πρόβλεψη της χρήσης των υπηρεσιών κοινής ωφέλειας
Δεδομένου ότι εργάζονται όλο το χρόνο, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να επικεντρωθούν στη βελτίωση της διαχείρισης των εσόδων, στην εξοικονόμηση ενέργειας και νερού, και στην παρακολούθηση των αποβλήτων, και να αναμένουν να επωφεληθούν από την εξοικονόμηση και τις ανταμοιβές βιωσιμότητας μακροπρόθεσμα. Μια μελέτη δείχνει ότι, κατά μέσο όρο, τα ξενοδοχεία στις ΗΠΑ δαπανούν το 6% όλων των λειτουργικών δαπανών σε λογαριασμούς κοινής ωφέλειας.
Ωστόσο, το θετικό είναι ότι αυτές οι ενεργειακές δαπάνες μπορούν να ελεγχθούν με την εφαρμογή της διαχείρισης ενέργειας με τεχνητή νοημοσύνη, η οποία υπερβαίνει την εγκατάσταση συστημάτων εξοικονόμησης ενέργειας φωτισμού. Το λογισμικό που αναπτύσσεται με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης για τον έλεγχο της κατανάλωσης ενέργειας προωθεί την προληπτική συντήρηση. Αυτό το είδος λύσης διαχείρισης ενέργειας θα επεκτείνει τη διάρκεια ζωής του εξοπλισμού και θα μειώσει τις περιττές δαπάνες συντήρησης.
Η τεχνητή νοημοσύνη ακολουθεί μια σύγχρονη και έξυπνη προσέγγιση διαχείρισης που υποστηρίζεται από συσκευές Διαδικτύου των Πραγμάτων για τη λήψη δεδομένων σε πραγματικό χρόνο για κάθε χρήση ενέργειας και προβλέπει τη χρήση, παρακολουθώντας τη θερμοκρασία, την πίεση του αέρα και την υγρασία στο εσωτερικό του κτιρίου. Το λογισμικό θα προσαρμόσει το HVAC (θέρμανση, εξαερισμός και κλιματιστικό) με τα αποκτηθέντα ενεργειακά πρότυπα.
Χάρη σε αυτή τη λύση, οι ξενοδόχοι μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα τους πόρους για την επίτευξη των στόχων ενεργειακής απόδοσης. Με τη χρήση της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης, μπορούν να δημιουργήσουν ένα πιο έξυπνο ξενοδοχείο για τους πελάτες και έναν βιώσιμο χώρο για την ταυτόχρονη προστασία του περιβάλλοντος.
Μετατρέψτε τις αξιολογήσεις σε δράσεις
Η απόκτηση ενός νέου πελάτη κοστίζει πέντε φορές περισσότερο από τη διατήρηση των υφιστάμενων πελατών. Λαμβάνοντας το υπόψη, οι ξενοδόχοι τείνουν να υιοθετούν το σύστημα ανταπόκρισης των πελατών με τεχνητή νοημοσύνη λόγω της ικανότητάς του να ενισχύει την ικανοποίηση των πελατών.
Ο πρωταρχικός στόχος αυτού του χαρακτηριστικού τεχνητής νοημοσύνης είναι να αναλύει τα ποιοτικά δεδομένα ανατροφοδότησης από τους πελάτες και να παρέχει εξαγόμενες πληροφορίες και ιδέες από μεγάλο αριθμό κειμένων.
Επιπλέον, ο ξενοδοχειακός κλάδος μπορεί να αυτοματοποιήσει τη διαχείριση των αξιολογήσεων του ξενοδοχείου με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για τη συλλογή, αποθήκευση και ανάλυση των αξιολογήσεων και των σχολίων από πολλαπλές διαδικτυακές πηγές, αντί να προχωράει τη διαδικασία χειροκίνητα. Από την κράτηση μέχρι την εστίαση, θα βοηθήσει τους ξενοδόχους να προσφέρουν μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία στους επισκέπτες χωρίς να χάνουν την προσοχή τους σε άλλα καθήκοντα ή να προσθέτουν πίεση σε άλλους υπαλλήλους.
Χρησιμοποιώντας την ανάλυση συναισθήματος, η τεχνητή νοημοσύνη θα βοηθήσει στην ανάδειξη των θετικών και αρνητικών λέξεων, διευκολύνοντας την επαφή με τους πελάτες με πιο κατάλληλο τρόπο. Λαμβάνοντας υπόψη τις αυξανόμενες εξελίξεις, η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στη συλλογή των κριτικών επιτρέπει την ανταπόκριση στο αίτημα των επισκεπτών με τον σωστό τόνο φωνής, με τις σωστές πληροφορίες, τη σωστή στιγμή, όταν χρειάζονται απαντήσεις.
Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προωθήσει την επιχειρηματική δραστηριότητα και την εμπειρία των πελατών με διάφορους τρόπους. Για παράδειγμα, ένα σύστημα αναθεώρησης με τεχνητή νοημοσύνη θα επιτρέψει στο προσωπικό του ξενοδοχείου να επιλύει τα ζητήματα των πελατών και να παρέχει αποτελεσματικές λύσεις άμεσα και απλά.
Λειτουργία έξυπνης διαγραμματικής απεικόνισης συμβάντων
Η τεχνητή νοημοσύνη στον τομέα της φιλοξενίας και των συναντήσεων έχει διάφορες μορφές, όπου οι επαγγελματίες μπορούν να αξιοποιήσουν την τεχνολογία ως εργαλείο αντιστοίχισης. Η τεχνητή νοημοσύνη δρα στην πρώτη γραμμή της διαχείρισης εκδηλώσεων, ιδίως στην αναγνώριση προσώπου και τη βιομετρική εγγραφή.
Σήμερα, υπάρχουν διάφορες μορφές chatbots με τεχνητή νοημοσύνη που έχουν σχεδιαστεί για μεγάλες εικονικές εκδηλώσεις, αποτρέποντας τη συγκέντρωση πολλών ανθρώπων σε ένα μόνο μέρος. Για να αυξήσουν τον όγκο των πωλήσεων, οι ξενοδόχοι χρησιμοποιούν διαισθητικά εργαλεία, όπως έξυπνα διαγράμματα εκδηλώσεων και τρισδιάστατη διατήρηση των χώρων εκδηλώσεων που έχουν δημιουργηθεί, τα οποία μπορούν να μοιραστούν μεταξύ της ομάδας του ξενοδοχείου, του διοργανωτή εκδηλώσεων και του πελάτη.
Αυτοί οι τρισδιάστατοι χώροι εκδηλώσεων παρέχουν τη δυνατότητα template layouts από προηγούμενες εκδηλώσεις, δημιουργίας και φιλοξενίας εικονικών περιηγήσεων, δημιουργίας μενού με βάση θέματα και συνεργασίας με διάφορες ομάδες, όλα μέσω υβριδικών μέσων σε όλο τον κόσμο, σε ένα μέρος. Είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να προσφέρετε επιπλέον προστασία τόσο στους συμμετέχοντες όσο και στο προσωπικό της εκδήλωσης.
Η θεμελιώδης πτυχή της παροχής εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών στον ξενοδοχειακό κλάδο μπορεί να επιτευχθεί μόνο όταν υιοθετήσουμε τη συγχώνευση της τεχνητής νοημοσύνης, της μηχανικής μάθησης και του Διαδικτύου των Πραγμάτων. Η εύρεση της σωστής τεχνολογίας επιτρέπει την έξυπνη διαμόρφωση διαγραμμάτων εκδηλώσεων, που καθίσταται επιτακτική ανάγκη για την αποδοτικότητα του κόστους, την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του εμπορικού σήματος και την πρόβλεψη απτής αύξησης των εσόδων.
Ανέπαφες διαδικασίες
Από το ξέσπασμα της πανδημίας, η σημασία της ανέπαφης τεχνολογίας έχει αναδειχθεί στον κλάδο της φιλοξενίας. Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι το 70% των millennial ταξιδιωτών προτιμούν μια εμπειρία ανέπαφων συναλλαγών στο ξενοδοχείο. Ακολουθεί μια επισκόπηση των ολοκληρωμένων λύσεων φιλοξενίας με τεχνητή νοημοσύνη:
- Εικονική υπηρεσία θυρωρού
- Αυτοματοποιημένο check-in/check-out
- Υπηρεσία δωματίου με φωνητική ενεργοποίηση
- Αυτοματοποιημένη βοήθεια για την κράτηση spa
- Ανέπαφες ψηφιακές πληρωμές
- Ρομποτική υπηρεσία
Η τεχνολογία ανέπαφων πληρωμών με τεχνητή νοημοσύνη στον ξενοδοχειακό κλάδο είναι ειδικά σχεδιασμένη για πελάτες που προτιμούν μια απρόσκοπτη εξυπηρέτηση χωρίς πολλές τριβές. Με την εφαρμογή λειτουργιών αυτοματοποίησης σε κάθε πτυχή, τα ξενοδοχεία μπορούν να κερδίσουν ατελείωτες ευκαιρίες και να προσφέρουν στους επισκέπτες μια εξατομικευμένη εμπειρία, διασφαλίζοντας ότι οι ανάγκες τους ικανοποιούνται εγκαίρως.
Επιπλέον, οι πελάτες αρχίζουν επίσης να απολαμβάνουν την αυτοματοποιημένη διαδικασία check-in χωρίς κλειδί ή express check-out λόγω της ευκολίας. Θα βοηθήσει επίσης τη διοίκηση του ξενοδοχείου μειώνοντας το κόστος του προσωπικού, της τεκμηρίωσης, των επιτόπιων προσφορών και του χρόνου. Προχωρώντας προς τα εμπρός με την τεχνητή νοημοσύνη, ο κλάδος θα αντιμετωπίσει αναδυόμενες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένης της αναγνώρισης προσώπου, των πληρωμών χωρίς μετρητά και του Διαδικτύου των Πραγμάτων, καθώς και πολλές άλλες που ετοιμάζονται να χρησιμοποιήσουν πολλές καινοτομίες.
Η απαίτηση για τεχνολογία ανέπαφων συναλλαγών στον τομέα της φιλοξενίας έχει γίνει σήμερα αναγκαιότητα και όχι επιλογή, και τα ξενοδοχεία σπεύδουν να την επιτύχουν με την τεχνητή νοημοσύνη. Αυτές οι καινοτομίες θα αποτελέσουν μία από τις πρωτοποριακές λύσεις στην επόμενη γενιά hospitality on-demand που επιτρέπει μια αυτοματοποιημένη εμπειρία πελατών για τους πελάτες και ταυτόχρονα δημιουργεί αυξημένα έσοδα για τα ξενοδοχεία.
Κάντε τις προσλήψεις πιο έξυπνες
Εκτός από τα πλεονεκτήματα που καλύφθηκαν μέχρι στιγμής, η τεχνητή νοημοσύνη δίνει τη δυνατότητα στη βιομηχανία φιλοξενίας να προσλαμβάνει ξενοδοχοϋπαλλήλους πέρα από το ξεπερασμένο μοντέλο του βιογραφικού σημειώματος. Σύμφωνα με το Global Institute Model της McKinsey, περίπου το 70% των εταιρειών θα προσαρμοστούν στην τεχνητή νοημοσύνη μέχρι το 2030. Ορισμένα εργαλεία πρόσληψης τεχνητής νοημοσύνης σε συνδυασμό με το HR θα βοηθήσουν τους οργανισμούς να αποκτήσουν τα καλύτερα άτομα χρησιμοποιώντας προφίλ προσωπικότητας, ψυχομετρικές αξιολογήσεις και τεστ που βασίζονται στην παιχνιδοποίηση.
Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στη διαδικασία πρόσληψης θα ελέγξει αυτόματα όλες τις αιτήσεις, παρά τον τεράστιο αριθμό, και θα φροντίσει να επιλέξει τους καλύτερους από αυτούς, με βάση τους δεδομένους αλγόριθμους, όπως:
- Διαλογή βιογραφικών σημειωμάτων και αποτελεσματική ταξινόμηση των υποψηφίων
- Βελτίωση της εμπειρίας των υποψηφίων και παροχή ανατροφοδότησης σε πραγματικό χρόνο
- Εξάλειψη των σιωπηρών προκαταλήψεων, μετατόπιση της εστίασης στις δεξιότητες και την εμπειρία και υποστήριξη ενός ποικιλόμορφου χώρου εργασίας.
Για παράδειγμα, η τεχνητή νοημοσύνη θα βοηθήσει στην αξιολόγηση των ψυχολογικών χαρακτηριστικών των υποψηφίων, των γνωστικών δεξιοτήτων, της προσωπικότητας και της επικοινωνίας, επιτρέποντας στους υπεύθυνους προσλήψεων να προσλάβουν τους καλύτερους υποψηφίους για συγκεκριμένες θέσεις. Ωστόσο, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης δεν τελειώνει εδώ. Διαδραματίζει επίσης κρίσιμο ρόλο στην εκπαίδευση των εργαζομένων στα ξενοδοχεία. Το σύστημα εκπαίδευσης που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη είναι γνωστό ότι είναι καλύτερο από το σύστημα εκπαίδευσης στην τάξη, αποδεικνύοντας τη βελτιωμένη απόδοση του προσωπικού των ξενοδοχείων.
Το προσωπικό μπορεί να συμμετάσχει στη διαδικασία κατάρτισης και να μάθει κάθε πτυχή της επιχείρησής σας απλά και μόνο με μια εφαρμογή για κινητά ή στο διαδίκτυο, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο τόσο για τον υπεύθυνο προσλήψεων όσο και για τον υποψήφιο. Μπορούν επίσης να εξεταστούν μέσω αξιολογήσεων ή τεστ για να μάθουν πώς και τι έχουν μάθει. Συνολικά, η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στο λογισμικό προσλήψεων θα βοηθήσει να ξεπεραστούν οι προκλήσεις και τα έξοδα πρόσληψης των κατάλληλων ταλέντων.
Τελικές σκέψεις
Η εποχή της τεχνητής νοημοσύνης είναι εδώ και πρόκειται να διαμορφώσει το μέλλον του κλάδου της φιλοξενίας. Από την επιχειρηματική νοημοσύνη έως την αυτοματοποίηση των λειτουργιών του back-office, η τεχνητή νοημοσύνη ήρθε για να μείνει και θα δημιουργήσει περισσότερες ευκαιρίες για τα ξενοδοχεία. Οι αλλαγές μπορεί να φαίνονται συντριπτικές, αλλά πολλές λύσεις με τεχνητή νοημοσύνη στον κλάδο της φιλοξενίας δεν είναι ακριβές και το σημαντικότερο είναι εύκολο να εφαρμοστούν και να ενσωματωθούν στα υπάρχοντα συστήματα.
Πηγή: HiJiffy
Follow us στη σελίδα στο Facebook ΕΔΩ για να βλέπετε όλα τα νέα