Ο κλάδος της φιλοξενίας αλλάζει συνεχώς, όχι μόνο χάρη στην τεχνολογία, αλλά και ως αποτέλεσμα οικονομικών παραγόντων, της νομοθεσίας, της πολιτικής, του κλίματος, των events και άλλων παραγόντων.
Προκειμένου να παραμένουν ενήμεροι για τα τελευταία νέα του κλάδου, οι επαγγελματίες της φιλοξενίας διαβάζουν δημοσιεύσεις του κλάδου για να ενημερώνονται. Αυτές οι εκδόσεις περιέχουν άρθρα σχετικά με νέα ανοίγματα ξενοδοχείων, συνέδρια του κλάδου, συγχωνεύσεις και εξαγορές, νέες τεχνολογίες για τον ξενοδοχειακό κλάδο και πολλά άλλα.
Ποτέ στην ιστορία του κόσμου δεν υπήρχαν τόσες πολλές διαθέσιμες πληροφορίες. Ωστόσο, διαβάζουμε ακόμα λίγα, και εκείνοι στον κλάδο της φιλοξενίας είναι από τους χειρότερους παραβάτες. Η πολυάσχολη φύση της λειτουργίας μιας μικρής επιχείρησης, ιδιαίτερα στη φιλοξενία, μπορεί να σαμποτάρει τον «χρόνο σκέψης» – σίγουρα εκμηδενίζει το είδος του διαθέσιμου χρόνου για ενημέρωση σχετικά με τις εξελίξεις και τις τάσεις του κλάδου!
Για να ευημερεί μια επιχείρηση φιλοξενίας θα πρέπει να υπάρχει πραγματική γνώση η οποία θα αποτρέψει λάθη και θα βοηθήσει στο να αξιοποιηθούν ευκαιρίες. Πίσω από κάθε επιτυχημένο ιδιοκτήτη επιχείρησης υπάρχει ένα άτομο που διαβάζει, ώστε να μπορεί να συνεισφέρει ουσιαστικά.
Αν ρωτήσετε κάθε ιδιοκτήτη επιχείρησης – το κλειδί για την επιτυχία τους θα είναι η ικανότητά τους να αυξήσουν τις γνώσεις τους σε κάθε πτυχή της επιχείρησής τους – ακόμη και στους τομείς που δεν απολαμβάνουν τόσο πολύ.
Όλοι γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει χρόνος για να μάθουν οι επαγγελματίες τα πάντα μέσω της εμπειρίας, αλλά πρέπει να διαβάσουν και να μάθουν μέσα από την εμπειρία των άλλων και να χωρέσουν στη δική τους καθημερινότητα παγκόσμια εξειδίκευση και γνώση.
Η ενημέρωση προετοιμάζει τους επαγγελματίες να ενεργήσουν με σύνεση και ενσωματώνει μια πλουσιότερη πηγή υλικού που μπορούν να χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια της απαιτητικής τους ημέρας ώστε να βελτιώσουν την επιχειρηματική τους πρακτική.
Hotel News Now: Ως η έντυπη έκδοση της Smith Travel Research, μιας κορυφαίας εταιρείας ανάλυσης της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, το HNN δημοσιεύει άρθρα που εστιάζουν σε δεδομένα από πολλές μελέτες και εκδηλώσεις της εταιρείας. Η έκδοση παρακολουθεί νέα ανοίγματα και κλεισίματα ξενοδοχείων και αλλαγές σε εμπορικά σήματα, ενώ τα σχεδόν καθημερινά άρθρα τους με τίτλο «5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε» παρέχουν βασικά σημεία συζήτησης σχετικά με τις τάσεις και τα νέα του κλάδου.
Lodging Magazine: Το περιοδικό αυτό, που εκδίδεται από την American Hotel & Lodging Association, κυκλοφορεί τόσο σε έντυπη όσο και σε διαδικτυακή έκδοση. Τα θέματα κυμαίνονται από τα νέα ανοίγματα ξενοδοχείων μέχρι τις τάσεις στον κλάδο τροφίμων και ποτών, και τις δυνατότητες εξέλιξης της καριέρας στον χώρο.
Hotel Management: Αυτή η εταιρεία μέσων ενημέρωσης παρέχει άρθρα για θέματα όπως η τεχνολογία, ο σχεδιασμός και οι στρατηγικές για την ιδιοκτησία και τη λειτουργία ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Εκτός από το διαδικτυακό περιεχόμενό της, παράγει επίσης το μηνιαίο έντυπο περιοδικό Hotel Management.
Με έμφαση στην παροχή σχετικού περιεχομένου για τους ηγέτες του κλάδου της φιλοξενίας, αυτός ο διαδικτυακός ειδησεογραφικός ιστότοπος καλύπτει θέματα όπως στρατηγικές πρόσληψης, τάσεις σχεδιασμού ξενοδοχείων και ανάπτυξη καριέρας.
Hotel Business: Αυτή η εταιρεία μέσων ενημέρωσης δεν είναι σχετική μόνο για τους ξενοδόχους σε επίπεδο ακινήτων, αλλά και για τους διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων, τους ιδιοκτήτες και τους επενδυτές. Παράγουν επίσης μια σειρά Executive Roundtable που περιλαμβάνει πληροφορίες από ηγέτες του κλάδου. Το Hotel Business έχει τόσο έντυπες όσο και ψηφιακές εκδόσεις.
You could read more about Diamond Pages Here, about Eclectic Hospitality Here