Οι αυξημένες προσδοκίες για ψηφιακές εμπειρίες, οι στροφές προς τον ανθρωποκεντρικό τεχνολογικό μετασχηματισμό και οι στρατηγικές εργασίας από οπουδήποτε έχουν κάτι κοινό – είναι μερικές μόνο από τις πολλές κρίσιμες επιχειρηματικές τάσεις που θα καθορίσουν το 2022.
Οι προβλέψεις της Forrester για το 2022 βοηθούν τους ηγέτες των επιχειρήσεων να κατανοήσουν τις βασικές δυναμικές που θα επηρεάσουν τον οργανισμό τους το επόμενο έτος. Αυτές οι ανατρεπτικές δυνάμεις απαιτούν τολμηρές αποφάσεις.
Επειδή το 2022 θα υπάρξουν περισσότερες αλλαγές (δεν αποτελεί έκπληξη), οι έξυπνοι ηγέτες θα χρησιμοποιήσουν όσα έμαθαν τα τελευταία δύο χρόνια για να δημιουργήσουν ένα πιο ευέλικτο, πιο ανθεκτικό και πιο δημιουργικό μέλλον για τους οργανισμούς τους.
Για να σας δώσουμε μια αίσθηση του πόσο τολμηροί θα πρέπει να είστε, δείτε τι προβλέπουμε για το 2022:
Οκτώ στους 10 καταναλωτές θα βλέπουν τον κόσμο ως ΕΝΤΕΛΩΣ ψηφιακό.
Οι καταναλωτές αύξησαν ραγδαία την υιοθέτηση και τη χρήση της τεχνολογίας στην πανδημία COVID-19, με το 63% των ενήλικων Αμερικανών που είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο να δηλώνουν ότι ολοκλήρωσαν μια νέα δραστηριότητα στο διαδίκτυο, όπως η παρακολούθηση μιας εκκλησιαστικής λειτουργίας ή ενός μαθήματος γυμναστικής. Το 44% αναβάθμισε την τεχνολογία του σπιτιού του. Το συμπέρασμα; Οι καταναλωτές έχουν πολύ υψηλότερες προσδοκίες ότι οι ψηφιακές εμπειρίες θα λειτουργούν καλά. Πρέπει να είστε έτοιμοι να ανταποκριθείτε σε αυτές τις προσδοκίες φέτος και στο μέλλον.
Οι B2B marketers θα στραφούν στο “always on”, αλλά συχνά θα χάνουν τους στόχους που αφορούν την απόδοση της επένδυσης.
Σε έναν κόσμο μετά το Covid-19, όπου οι προσδοκίες των αγοραστών για αμεσότητα, συνάφεια και άμεση ικανοποίηση έχουν αυξηθεί, η Forrester προβλέπει ότι το 70% των B2B marketers θα υιοθετήσουν μια στρατηγική ψηφιακής δέσμευσης “always on” το 2022, με τους ηγέτες να βάζουν μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού τους στην τεχνολογική στοίβα. Ωστόσο, το 75% των προσπαθειών τους για τη δημιουργία αυτοματοποιημένης, εξατομικευμένης δέσμευσης δεν θα επιτύχουν τους στόχους που αφορούν την απόδοση της επένδυσης λόγω ανεπαρκούς πληροφόρησης των αγοραστών.
Η προσβασιμότητα θα αποτελέσει σημαντική προτεραιότητα για την εμπειρία πελατών των επιχειρήσεων.
Η προσβασιμότητα αποτελούσε αυξανόμενη προτεραιότητα για τους ηγέτες της εμπειρίας πελατών, αλλά φέτος θα φτάσει σε νέα επίπεδα. Από τον Ιούλιο του 2020 έως τον Ιούλιο του 2021, ο αριθμός των αγγελιών θέσεων εργασίας με τον όρο «προσβασιμότητα» στον τίτλο αυξήθηκε κατά 78% – απόδειξη ότι οι επιχειρήσεις βάζουν προϋπολογισμό πίσω από τις προθέσεις τους. Προβλέπουμε ότι το 2022, 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε δαπάνες σχεδιασμού θα στραφούν σε προμηθευτές και υπηρεσίες που δεσμεύονται για την προσβασιμότητα, καθώς οι ομάδες εμπειρίας πελατών αυξάνουν τις επενδύσεις τους σε αυτούς τους τομείς και βελτιώνουν την εστίασή τους ώστε να έχουν στοχευμένο αντίκτυπο σε τομείς όπως η προσβασιμότητα και η προστασία της ιδιωτικότητας.
Τα στελέχη της τεχνολογίας θα μεταπηδήσουν από την ψηφιακή ομοιομορφία στους τεχνολογικούς μετασχηματισμούς με επίκεντρο τον άνθρωπο.
Με υψηλότερες ψηφιακές προσδοκίες από τους πελάτες, τα στελέχη τεχνολογίας πρέπει να είναι πιο τολμηρά και πιο δημιουργικά για να ανταποκριθούν σε αυτές τις προσδοκίες. Και γνωρίζουμε ότι οι παραδοσιακές προσπάθειες «ψηφιακού μετασχηματισμού» πέφτουν στο κενό: Το 2022, λιγότερο από το 15% των επιχειρήσεων θα ορίσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό ως βασική δράση για την αντιμετώπιση της αλλαγής του επιχειρηματικού μοντέλου. Από πού θα προέλθει η καινοτομία; Από τους ανθρώπους. Τους ανθρώπους σας. Οι κορυφαίες επιχειρήσεις θα χρησιμοποιήσουν την αναδυόμενη τεχνολογία για να ξεκλειδώσουν τη δημιουργικότητα των υπαλλήλων τους και να προωθήσουν την καινοτομία που εστιάζει στα αποτελέσματα, όχι μόνο στα οικονομικά αποτελέσματα.
Μία στις τρεις επιχειρήσεις που θα κάνουν μια νέα στροφή σε υβριδικά μοντέλα εργασίας θα αποτύχει.
Οι ηγέτες των επιχειρήσεων παλεύουν αυτή τη στιγμή με μεγάλα ερωτήματα που σχετίζονται με τους εργαζόμενους. Πότε (ή αν) πρέπει να επιστρέψουν στο περιβάλλον γραφείου και πώς;
Προβλέπουμε ότι μόνο το 10% των επιχειρήσεων θα στραφεί σε ένα πλήρως απομακρυσμένο μοντέλο, ενώ το 30% θα επιστρέψει σε ένα μοντέλο πλήρως εντός γραφείου.
Το υπόλοιπο 60% των επιχειρήσεων θα στραφεί σε ένα υβριδικό μοντέλο και το ένα τρίτο αυτών των επιχειρήσεων θα αποτύχει στην πρώτη του προσπάθεια της «εργασίας απ’ οπουδήποτε».
Γιατί; Επειδή η μετάβαση σε ένα υβριδικό μοντέλο, ενώ εξακολουθείς να σχεδιάζεις τις συναντήσεις, τους ρόλους εργασίας και τις ευκαιρίες προαγωγής με βάση τις εμπειρίες πρόσωπο-με-πρόσωπο, θα στείλει την παραγωγικότητα στα τάρταρα και θα οδηγήσει τα στελέχη να αμφισβητήσουν το μοντέλο αντί για τις διαδικασίες στις οποίες προσκολλώνται.
Πηγή: Forrester
You could read more about Moving To Mastery Here, about Growth Path Explorer Here