Παγκόσμια αγορά παγωτού. Ποιες είναι λοιπόν οι τάσεις της βιομηχανίας, το μέγεθος, η ανάπτυξη, οι ευκαιρίες και οι προβλέψεις;
Η παγκόσμια αγορά παγωτού έφτασε την τιμή των 65,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020.
Το παγωτό είναι ένα γλυκό, κατεψυγμένο επιδόρπιο φτιαγμένο από συνδυασμό γάλακτος, κρέμας και τεχνητών ή φυσικών αρτυμάτων. Ορισμένες παραλλαγές όπως η παγωμένη κρέμα και τα γαλλικά παγωτά χρησιμοποιούν επίσης το αυγό ως ένα από τα κύρια συστατικά.
Το παγωτό είναι μια πλούσια πηγή υδατανθράκων, ασβεστίου, φωσφόρου, θειαμίνης, ριβοφλαβίνης, νιασίνης και φολικού οξέος, καθώς και βιταμινών A, C, D, E, K, B-6 και B-12.
Υπάρχουν πολλές γεύσεις διαθέσιμες στην αγορά μεταξύ των οποίων οι πιο δημοφιλείς είναι φράουλα, σοκολάτα και βανίλια.
Το παγωτό είναι ένα από τα παλαιότερα επιδόρπια με την εμπορική του παραγωγή που χρονολογείται από τις αρχές του 1850, όταν ιδρύθηκε το πρώτο εργοστάσιο μεγάλης κλίμακας στη Βαλτιμόρη του Μέριλαντ.
Έκτοτε, οι ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα της εφοδιαστικής και της παραγωγής επέτρεψαν στους κατασκευαστές να προσφέρουν παγωτό σχεδόν σε κάθε εστιατόριο, σούπερ μάρκετ και γωνιακό κατάστημα.
Τα τελευταία χρόνια, η αυξανόμενη συνειδητοποίηση της υγείας και η καλύτερη γνώση οδήγησαν τους καταναλωτές να στραφούν προς πολυτελείς θεραπείες, οι οποίες διαμορφώνονται με ασυνήθιστα και οργανικά συστατικά. Εκτός αυτού, αρκετά κυβερνητικά όργανα σε όλο τον κόσμο εκδίδουν νέους κανονισμούς σχετικά με την επισήμανση, τα συστατικά και την κατασκευή παγωτού. Για παράδειγμα, η Αρχή Ασφάλειας και Προτύπων Τροφίμων της Ινδίας (FSSAI) σχεδιάζει να εισαγάγει απαιτήσεις επισήμανσης για κατεψυγμένα επιδόρπια το 2020.
Οι κανόνες θα απαιτούν από τους υπευθύνους επιχειρήσεων τροφίμων (FBOs) να αναφέρουν εμφανώς την ποσοστιαία ποσότητα φυτικών πρωτεϊνών ή φυτικού λίπους / ελαίου στην ετικέτα.
Εκτός από αυτό, η ταχεία αστικοποίηση οδήγησε σε επέκταση των σύγχρονων μορφών λιανικής, όπως πολυκαταστήματα, υπεραγορές, σούπερ μάρκετ και καταστήματα, που συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων. Επιπλέον, λόγω της ελαστικότητας του εισοδήματος στην κατανάλωση του παγωτού, τα αυξανόμενα διαθέσιμα εισοδήματα και η βελτιωμένη αγοραστική δύναμη των καταναλωτών αυξάνουν την κατά κεφαλήν κατανάλωσή του παγωτού σε αναδυόμενες περιοχές όπως η Ινδία και η Κίνα.
Κοιτώντας μπροστά, αναμένεται ότι η παγκόσμια αγορά παγωτού θα παρουσιάσει ανάπτυξη κατά τα επόμενα πέντε χρόνια.
Αν λάβουμε υπόψη τις τάσεις της χρονιάς που πέρασε, μπορούμε να έχουμε εικόνα στο που θα πρέπει να κινηθεί αυτή η αγορά.
Οι ερευνητές στο Marketing Media Plus εξέτασαν τις πιο καυτές τάσεις του Instagram, ανέλυσαν τα συναισθήματα της αγοράς, μίλησαν με πωλητές παγωτού και έκαναν νόημα για τη φρενίτιδα του παγωτού.
Επιλογές χαμηλών θερμίδων: Οι καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν παγωτό με χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και πολλές μάρκες που το έχουν συνειδητοποιήσει δείχνουν τον αριθμό των θερμίδων σε μεγάλη γραμματοσειρά στη συσκευασία.
Παγωτό χωρίς γαλακτοκομικά προϊόντα: Οι vegan έχουν λόγο!
Μια έρευνα αποκάλυψε ότι το 28% των ατόμων ηλικίας 18 έως 24 και 16% των ατόμων ηλικίας 25 έως 34 ετών μειώνουν την πρόσληψη γαλακτοκομικών προϊόντων. Επιπλέον, ένα ή δύο άτομα στα δέκα άτομα έχουν δυσανεξία στη λακτόζη. Μόνο στη Μεγάλη Βρετανία, υπάρχουν περισσότεροι από 600.000 vegans. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι υπάρχουν τόσες πολλές μη γαλακτοκομικές κατεψυγμένες λιχουδιές και παγωτά, καθώς και πιο πλούσια σε γεύση από το συμβατικό παγωτό. Αντί για παραδοσιακό παγωτό γάλακτος, vegan και μη γαλακτοκομικά προϊόντα, γίνονται επιλογές από διαφορετικά είδη γάλακτος, όπως βρώμη, καρύδα και αμύγδαλο.
Πλούσιο σε πρωτεΐνες και άλλα υγιή πρόσθετα: Οι κατασκευαστές παγωτού προσθέτουν τώρα περισσότερες φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, CBD και προβιοτικά για να στοχεύουν πελάτες που έχουν επίγνωση θεμάτων υγείας. Το γεγονός είναι ότι αυτή η λαχταριστή απόλαυση είναι πολύ δύσκολο να περάσει ή να τεθεί κάτω, και μια πιο υγιεινή εναλλακτική λύση. Ένα διάσημο εμπορικό σήμα με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, το Wheyhey, είναι γνωστό ότι παρέχει παγωτά και λιχουδιές με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες – έναν τέλειο συνδυασμό για ένα επιδόρπιο χωρίς ενοχές.
Toppings: Πολλοί καταναλωτές ανυπομονούν να έχουν γευστικά παγωτά με διαφορετικά στρώματα, καλύψεις, υφές και έναν συνδυασμό γεμισμάτων. Τα αγαπημένα μας toppings για το 2020 περιλαμβάνουν Ritz Crackers, μπιζέλια wasabi, καλαμπόκι καραμέλας… και βασιλικό και ελαιόλαδο.
Μashup: Η μίξη μεταξύ διαφορετικών γεύσεων θα είναι αρκετά συνηθισμένη από το 2020 και μετά. Οι καταναλωτές ανυπομονούν να δουν μοναδικούς συνδυασμούς που οδηγούν σε εξαιρετικά αποτελέσματα. Βλέπουμε μάρκες που πωλούν πατάτες τηγανιτές με παγωτό βανίλια, είδαμε επίσης ένα παράξενο αλλά υπέροχο (σύμφωνα με κάποιους καταναλωτές) συνδυασμό βαλσάμικου και φράουλας, και στη συνέχεια υπήρχε παγωτό Bacon που μας εξέπληξε.
Αλκοολούχα παγωτά: Προβλέπεται ότι το αλκοολούχο παγωτό θα έχει CAGR περίπου 6%. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ένας από τους μεγάλους παραγωγούς παγωτού συνεργάστηκε με τη New Belgium Brewing Co. για να δημιουργήσει παγωτό με βάση την μπύρα, το Salted Caramel Brown-ie-Ale. Αυτή η τάση αφορά όσους είναι άνω των 18 ετών.
Μπαχαρικά: Από γλειφιτζούρια εμπνευσμένα από chai έως κρέμες με μπαχαρικά κανέλας και πολλά άλλα, είναι μερικές από τις εξωτικές διεθνείς γεύσεις. Μία από αυτές είναι και το παγωτό με κάρυ και ένα διάσημο παράδειγμα είναι το Spice & All Things N’ice – ένα κρεμώδες παγωτό καραμέλας σε συνδυασμό με κομμάτια μπισκότων γλυκών.
Umami: Το Umami είναι η αόριστη 5η γεύση (μετά από γλυκό, αλμυρό, ξινό και πικρό), στην οποία δεν έχει γίνει εστίαση από τους κατασκευαστές παγωτού μέχρι τώρα. Όμως οι λάτρεις της ιαπωνικής κουζίνας, δοκιμάζουν συχνά το Umami. Αυτή η γεύση προστίθεται στα παγωτά ως πείραμα των κατασκευαστών με φύκια και μανιτάρια για να δημιουργήσουν την πιο υψηλή ποιότητα. Είναι ήδη διαθέσιμη στην Ιαπωνία, όπου οι πελάτες μπορούν να την γευτούν με μια επικάλυψη σάλτσας από βαλσάμικο ξύδι.
Περίεργα σχήματα: Οι συμβατικοί κώνοι, τα φλιτζάνια και τα παγωτά με βάση το ραβδί είναι πάντα τόσο δημοφιλή, αλλά τώρα εισάγονται νέες παραλλαγές για να κάνουν το παγωτό ένα σνακ εν κινήσει. Έρχονται σε μικρά σχήματα, μεγέθη και πιο προσιτή συσκευασία – όχι μόνο αυτά τα είδη είναι εύκολο να αποθηκευτούν, αλλά οι λιανοπωλητές και τα τοπικά καταστήματα δεν χρειάζονται ειδικές προδιαγραφές κατάψυξης.
Εξατομικευμένα παγωτά: Φρέσκα παγωτά που σερβίρονται ακριβώς όπως αρέσουν στους καταναλωτές, ώστε να είναι ευκολότερο σε όλους να απολαύσουν τις αγαπημένες γεύσεις τους με γαρνιτούρες, καθώς και άλλους συνδυασμούς που προτιμούν. Λάβα μπράουνις ή καυτά φοντάν μπράουνις με σαντιγί και παγωτό; Οι πελάτες θα έχουν πολλές επιλογές όταν πρόκειται να προσαρμόσουν τα παγωτά τους με εξατομικευμένες μεθόδους.
Οι επιχειρηματίες που θα καταλάβουν το μέγεθος της αγοράς, αλλά και θα ανταποκριθούν στις τάσεις σύμφωνα με τις οποίες η προσφορά των προϊόντων θα ανταποκρίνεται με προσεκτική μελέτη και κατηγοριοποίηση στις επιθυμίες των καταναλωτών, θα κερδίσουν σημαντικά μερίδια.
You could read more about Horeca Worldwide Here