Πριν από λίγες ημέρες, πραγματοποιήθηκε η απονομή των Shopper Marketing Awards 2022, στο Radisson Blu Park. Τα βραβεία διοργανώθηκαν από το Marketing Week και το σελφ σέρβις της BOUSSIAS COMMUNICATIONS και το έργο της αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων ανέλαβαν 15 εκπρόσωποι από τον επιχειρηματικό και ακαδημαϊκό χώρο. Ο Όμιλος Σαράντη, με ιδιαίτερη υπερηφάνεια και χαρά, έδωσε το παρών στα Βραβεία, καταφέρνοντας να αποσπάσει τρεις σημαντικές διακρίσεις σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες.
Πιο συγκεκριμένα, ως GR Sarantis S.A. διακρίθηκε για την καμπάνια “Bio-Oil OnLine Shopper Marketing“: Αξιοποιώντας το μέλλον των Retail-Media Συνεργασιών’’, που υλοποίησε σε συνεργασία με την εξιδεικευμενη υπηρεσια e-retail media του Project Agora στην κατηγορία Special Practices 3.6 Programmatic Shopper Marketing Campaigns αποσπώντας το GOLD AWARD.
Παράλληλα, διακρίθηκε στην κατηγορία Consumer Goods Display and Promo με την καμπάνια “SANITAS Claus activation”, όπου κατάφερε να αποσπάσει το SILVER AWARD.
Τέλος, μέσω της συμμετοχής του συνεργάτη Allbright Advertising απέσπασε το SILVER AWARD στην κατηγορία Retail and Brand Collaborations ως Special Practices για το project «SANITAS – Ένας κάδος, μια μοναδική σακούλα!», το οποίο υλοποιήθηκε στα καταστήματα My Market.
Τα αξιότιμα μέλη της επιτροπής: Λέων Γαβαλάς, Managing Partner, bespot. Υπ. Διδάκτορας ELTRUN-ΟΠΑ, Ελένη Μεταξά, Retail Experience Manager Intersport Athletics SA, Βιβή Σαραντίδου, Assistant Professor of Marketing, The American College of Greece, Ροδούλα Τρακαδά Sales & Shopper Marketing Manager (National Accounts Retail & E-commerce), Jacobs Douwe Egberts (JDE) απέδωσαν χαιρετισμούς και συνεχάρησαν όλους τους υποψήφιους για τα υψηλού επιπέδου έργα που παρουσίασαν, τα οποία αποτελούν παραδείγματα επιχειρηματικής αριστείας, καθώς επίσης ανέδειξαν τη σημασία του shopper marketing αλλά και των ομάδων που εργάζονται πίσω από αυτό.
Oι διακρίσεις αυτές αποτελούν μια επιβεβαίωση για τη συνεχή εξέλιξη του Ομίλου και του προϊοντικού του χαρτοφυλακίου παρά τις αντιξοότητες της εποχής σε πλήρη προσαρμογή με τα νέα δεδομένα τις αγοράς.
Μέλημα του Όμιλου Σαράντη είναι να κάνει τη διαφορά, μέσα από δημιουργικές συνεργασίες αλλά και τη σκληρή δουλειά των ανθρώπων του που δίνουν το 100%, δουλεύοντας για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα προσφέροντας πάντα εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα στα καταναλωτές.