Τα Mighty Networks συγκεντρώνουν 50 εκατομμύρια δολάρια για να κτίσουν μια ένα οικονομικό οικοδόμημα για τις μάζες.
Η Mighty Networks, μια πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους δημιουργούς και τις επωνυμίες ένα μέρος για να ξεκινήσουν και να αναπτύξουν κοινότητες, έκλεισε με 50 εκατομμύρια δολάρια σε έναν γύρο χρηματοδότησης της Σειράς Β με επικεφαλής την Owl Ventures.
Οι Ziff Capital Partners και LionTree Partners συμμετείχαν επίσης στη χρηματοδότηση, μαζί με τους υπάρχοντες υποστηρικτές Intel Capital, Marie Forleo, Gretchen Rubin, Dan Rosensweig, Reid Hoffman, BBG Ventures και Lucas Venture Group. Η επένδυση αυξάνει το σύνολο των Mighty Networks με έδρα το Palo Alto από το ξεκίνημά το 2017 σε 67 εκατομμύρια δολάρια.
Η ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Mighty Networks, Gina Bianchini – η οποία ξεκίνησε την εταιρεία με τους Tim Herby και Thomas Aaron – δεν είναι ξένη με τη δημιουργία περιβαλλόντων για την οικοδόμηση της κοινότητας. Προηγουμένως, ήταν διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Ning, όπου οδήγησε την ταχεία ανάπτυξη της εταιρείας σε τρία εκατομμύρια δίκτυα Ning που δημιουργήθηκαν και περίπου 100 εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο σε τρία χρόνια.
Με τα Mighty Networks, ο στόχος της Bianchini είναι να δημιουργήσει μια «μεσαία τάξη δημιουργών» που θα βασίζεται σε συνδρομές κοινότητας, εκδηλώσεις και ζωντανά διαδικτυακά μαθήματα.
«Βασικά έχουμε μια πλατφόρμα για τους ανθρώπους να δημιουργούν κοινότητες με τον τρόπο που θα δημιουργούσαν καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου», είπε στην TechCrunch. «Λοιπόν, αυτό που έκανε το Shopify για το ηλεκτρονικό εμπόριο, κάνουμε για ψηφιακές συνδρομές και ψηφιακές πληρωμές όπου η αξία είναι γύρω από μια κοινότητα που κυριαρχεί κάτι ενδιαφέρον ή σημαντικό μαζί και όχι μόνο περιεχόμενο μόνο».
Το κορυφαίο προϊόν Business Plan της εταιρείας απευθύνεται σε νέους δημιουργούς με στόχο να τους δώσει έναν εύκολο τρόπο να ξεκινήσουν με τις ψηφιακές συνδρομές, δήλωσε η Bianchini. Οι καθιερωμένες επωνυμίες, οι οργανισμοί και οι επιτυχημένοι δημιουργοί χρησιμοποιούν το σχέδιο Mighty Pro της εταιρείας για να πάρουν ό, τι προσφέρει το Mighty Networks στις δικές τους επωνυμίες iOS, iPad και Android.
Η Mighty Networks – που λειτουργεί ως επιχείρηση SaaS – έχει σημειώσει εντυπωσιακή ανάπτυξη. Το 2020, η ARR αυξήθηκε κατά «2,5x» ενώ η ετήσια αύξηση των πελατών αυξήθηκε κατά 200%. Οι πελάτες ορίζονται ως δημιουργοί πληρωμών που φιλοξενούν την κοινότητά τους, μαθήματα και εκδηλώσεις στο δικό τους Mighty Network. Η εταιρεία σημείωσε επίσης ετήσια αύξηση των πληρωμών κατά 400%, ή μάλλον σε συνδρομές και πληρωμές όπου ένας δημιουργός ή επωνυμία θα πουλήσει μια συνδρομή ή ένα διαδικτυακό μάθημα.
Η πανδημία ήταν πραγματικά όφελος για την επιχείρηση, καθώς και το γεγονός ότι ξεκίνησε ζωντανές εκδηλώσεις πέρυσι.
«Καταφέραμε να βοηθήσουμε πολλές επιχειρήσεις να μετακινηθούν γρήγορα στο διαδίκτυο – από στούντιο γιόγκα σε ηχεία και σύμβουλους ηγεσίας – και τώρα που ο κόσμος επιστρέφει, θα μπορούν να χρησιμοποιούν τις δυνατότητες που έχουμε δημιουργήσει στην πλατφόρμα από την πρώτη μέρα γύρω από την εύρεση μελών, εκδηλώσεων και ομάδων κοντά σε αυτά, καθώς και τη δημιουργία όλων μέσω όχι μόνο του διαδικτύου αλλά και εφαρμογών για κινητά », δήλωσε η Bianchini.
Ένας από τους στόχους της εκκίνησης είναι να βοηθήσει τους ανθρώπους να καταλάβουν ότι δεν χρειάζονται τεράστιους αριθμούς οπαδών (όπως 1 εκατομμύριο ακόλουθοι στο TikTok) για να είναι επιτυχημένοι δημιουργοί. Για παράδειγμα, ένας δημιουργός που χρεώνει 30 άτομα για μια συνδρομή που ανέρχεται σε περίπου 1.000 $ ετησίως μπορεί να τραβήξει 30.000 $ ετησίως. Έτσι, ενώ δεν είναι τεράστιο, είναι σίγουρα ακόμη σημαντικό – εξ ου και η πρόθεση της εταιρείας να δημιουργήσει μια «δημιουργική μεσαία τάξη».
Το Mighty Networks έχει περισσότερους από 10.000 δημιουργούς, μάρκες και προπονητές που πληρώνουν σήμερα. Οι χρήστες περιλαμβάνουν καθιερωμένους δημιουργούς και επωνυμίες όπως το αστέρι του YouTube Adriene Mishler, ο ιδρυτής του Πανεπιστημίου Xprize και Singularity Peter Diamandis, ο συγγραφέας Luvvie Ajayi Jones, ο κωμικός Amanda Seales, η ιδρυτής της Girlboss Sophia Amoruso και μάρκες όπως η διάσκεψη TED και η πλατφόρμα προγραμματισμού ευεξίας MINDBODY.
“Το περιεχόμενο μόνο σαν περιεχόμενο θα σκοτώσει την οικονομία των δημιουργών”, δήλωσε ο Bianchini. «Δεν μπορούμε να οικοδομήσουμε μια ακμάζουσα κίνηση δημιουργών σε μια εξαντλητική, άδικη δυναμική, όπου οι δημιουργοί περιεχομένου ενοικιάζουν είδη κοινού από μεγάλες τεχνολογικές πλατφόρμες, απαιτείται να παράγουν μια ατελείωτη ροή περιεχομένου και να λαμβάνουν χρήματα για αυτό, εάν πληρώνονται που μπορεί και όχι . Οι δημιουργοί πρέπει να έχουν τη δική τους κοινότητα στο Διαδίκτυο, όπου τα μέλη συναντιούνται μεταξύ τους και λαμβάνουν αποτελέσματα και μετασχηματισμό. “
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Owl Ventures, Amit Patel, δήλωσε ότι η εταιρεία του εντυπωσιάστηκε από την Mighty Networks πριν ακόμη συναντηθεί με την εταιρεία.
«Καμία εταιρεία σε αυτόν τον χώρο δεν έχει πιο πιστούς, παθιασμένους πιστούς και όταν είδαμε από πρώτο χέρι ότι οι δημιουργοί θα μπορούσαν να δημιουργήσουν επιτυχώς κοινότητες επί πληρωμή και διαδικτυακά μαθήματα σε ένα Mighty Network με μόλις 30 μέλη, θέλαμε να είμαστε μέρος του ξεκλειδώματος αυτού του μέσου δημιουργού για ένα εκατομμύριο περισσότερους δημιουργούς », δήλωσε ο Patel σε γραπτή δήλωση.
Η εταιρεία σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει το νέο της κεφάλαιο για την ανάπτυξη προϊόντων σε τύπους μέσων, επιλογές πληρωμής και επέκταση σε νέες αγορές.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Pico, μια εκκίνηση της Νέας Υόρκης που βοηθά τους δημιουργούς στο διαδίκτυο και τις εταιρείες πολυμέσων να κερδίζουν χρήματα και να διαχειρίζονται τα δεδομένα των πελατών τους, ανακοίνωσε ότι είχε ξεκινήσει μια αναβαθμισμένη πλατφόρμα και συγκέντρωσε νέα χρηματοδότηση ύψους 6,5 εκατομμυρίων δολαρίων. Ουσιαστικά, η εταιρεία κατασκευάζει αυτό που θεωρεί λειτουργικό σύστημα για την αγορά δημιουργών.