Η IQVIA (NYSE: IQV) είναι ένας κορυφαίος παγκόσμιος προμηθευτής προηγμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών, τεχνολογικών λύσεων και υπηρεσιών έρευνας στον κλάδο των βιοεπιστημών. Η IQVIA, που δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση της IMS Health και της Quintiles, εφαρμόζει την επιστήμη των ανθρώπινων δεδομένων – αξιοποιώντας την
σχολαστικότητα των αναλύσεων και τη σαφήνεια της επιστήμης δεδομένων στο συνεχώς διευρυνόμενο πεδίο των ανθρώπινων επιστημών – για να βοηθήσει τις εταιρίες να αναπτύξουν νέες προσεγγίσεις στην κλινική έρευνα και την εμπορική αξιοποίηση, και να επιταχύνουν τη βελτίωση των αποτελεσμάτων στην υγεία. Με τη βοήθεια του IQVIA CORE™, η IQVIA προσφέρει μοναδικές και αξιοποιήσιμες γνώσεις συνδυάζοντας αναλύσεις
μεγάλης κλίμακας, τεχνολογίες μετασχηματισμού, εκτεταμένη τεχνογνωσία στον κλάδο υγείας καθώς και ικανότητες υλοποίησης. Με περισσότερους από 58.000 υπαλλήλους, η IQVIA δραστηριοποιείται σε πάνω από 100 χώρες.
Σπουδαία Ιστορικά Γεγονότα
2016
• Οκτώβριος 2016: Η QuintilesIMS ξεκινάει ένα νέο κεφάλαιο ως δημόσια εισηγμένη εταιρεία (NYSE: Q). Οι 50.000 επαγγελματίες της εταιρείας εξυπηρετούν πελάτες σε περισσότερες από 100 αγορές, και εργάζονται για να προάγουν τον τομέα υγείας συνδέοντας απρόσκοπτα την κλινική εφαρμογή και εμπορική υλοποίηση με τα πραγματικά αποτελέσματα.
• Μάιος 2016: Η IMS και η Quintiles ανακοινώνουν την πρόθεση συγχώνευσης για να δημιουργήσουν έναν παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα της υγείας.
2015
• Με την απόκτηση, τον Απρίλιο, των επιχειρηματικών μονάδων του CRM και των στρατηγικών δεδομένων της Cegedim, η IMS Health ισχυροποιεί τη θέση της ως η πρώτη παγκόσμια επιχείρηση επικεντρωμένη στην παροχή λύσεων που συνδυάζουν δεδομένα, τεχνολογία και υπηρεσίες για την βελτίωση της απόδοσης του τομέα της υγείας.
2014
• Η IMS Health γίνεται δημόσια εταιρεία στις 4 Απριλίου μετά από τέσσερα χρόνια ως ιδιωτική εταιρεία. Οι μετοχές της εταιρείας εισάγονται στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης με το σύμβολο «IMS».
• Η IMS Health επεκτείνεται στη διαχείριση απόδοσης με την εξαγορά της Forcea – μιας εταιρείας με έδρα το Βέλγιο που ειδικεύεται σε ΒΙ εφαρμογές και αναλύσεις για νοσοκομεία και οργανισμούς στο χώρο των βιοεπιστημών.
2013
• Η IMS Health αποκτά την Pygargus, εταιρεία παροχής συμβουλών και αναλύσεων στις βιοεπιστήμες, με έδρα τη Σουηδία, για να επεκταθεί παγκοσμίως στα Real- World Evidence με τεχνολογικές λύσεις.
• Η IMS Health και το τμήμα Life Sciences της BroadReach Healthcare κάνουν στρατηγική συμμαχία για την παροχή συμβουλών και λύσεων εμπορικής αποτελεσματικότητας σε εταιρίες βιοεπιστημών που δραστηριοποιούνται στην Αφρική.
• Εξαγοράζοντας την Incential Software, με έδρα το Raleigh, NC, η IMS Health επεκτείνει τις λύσεις της για διαχείριση απόδοσης πωλήσεων SaaS σε πελάτες.
• Η IMS Health ισχυροποιείται στα cloud-based CRM & CLM με την εξαγορά της 360 Vantage, (έδρα Αριζόνα, ΗΠΑ), που παρέχει υπηρεσίες SaaS σε οργανισμούς στον τομέα υγείας.
• Η IMS Health εξαγοράζει την Semantelli, εταιρεία αναλύσεων για social media (έδρα Η.Π.Α.), και ισχυροποιείται στις αναλύσεις μάρκετινγκ και συμπεριφοράς καταναλωτή.
• Η IMS Health επεκτείνεται με την εξαγορά της Appature, (έδρα Σηάτλ, ΗΠΑ), που παρέχει στους πελάτες της μια cloud-based πλατφόρμα για multichannel μάρκετινγκ με τη μορφή SaaS.
• Το ινστιτούτο της IMS για την Πληροφορική Υγείας εγκαινιάζει υποκατάστημα στην Ινδία, παρέχοντας αντικειμενική γνώση και έρευνα για την προώθηση της πολιτικής της χώρας στον τομέα υγείας.
2012
• Η IMS Health αποκτά την PharmARC, εταιρεία αναλύσεων, (έδρα Μπάνγκαλορ, Ινδία) και εδραιώνεται στις συμβουλευτικές και τις υπηρεσίες αναλύσεων.
• Αποκτάται η DecisionView, εταιρεία λύσεων λογισμικού που βοηθά οργανισμούς βιοεπιστημών να σχεδιάζουν και να παρακολουθούν την εγγραφή ασθενών σε κλινικές δοκιμές. Η εξαγορά της TTC ενισχύει περαιτέρω τις υπηρεσίες της IMS Health Pharma R&D.
• Η IMS Consulting Group κατατάσσεται 2η στις «Συμβουλευτικές Εταιρίες στον τομέα του Φαρμάκου & της Υγείας» του Vault για το 2012.
2011
• Η IMS Health επεκτείνει την εξειδίκευση της στα ανώνυμα δεδομένα ασθενών στις Η.Π.Α. με την εξαγορά της SDI Health. Επίσης αποκτά την Ardentia Ltd στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Med-Vantage στις Η.Π.Α. και επεκτείνει τις υπηρεσίες της προς τους πληρωτές.
2010
• Η IMS Health γίνεται ιδιωτική με την εξαγορά της από τις TPG Capital, CPP
Investment Board και Leonard Green & Partners. Την στιγμή της συναλλαγής, η συμφωνία – αξίας περίπου 6 δις δολαρίων – είναι η μεγαλύτερη μοχλευμένη εξαγορά των τελευταίων 3 ετών.
• Η IMS Health στον Καναδά εξαγοράζει την Brogan, Inc., μια τοπική ιδιωτική εταιρεία ερευνών και συμβουλευτικών υπηρεσιών στο χώρο της υγείας.
2009
• Η IMS Health συμπεριλαμβάνεται στον δείκτη Dow Jones Sustainability North America ως αναγνώριση της οικονομικής, περιβαλλοντικής και κοινωνικής της δράσης μεταξύ των 600 μεγαλύτερων εταιρειών της Βόρειας Αμερικής.
2008
• Η IMS Health αποκτά την RMBC, κορυφαίο πάροχο συμβουλευτικών και υπηρεσιών ανάλυσης της φαρμακευτικής αγοράς στη Ρωσία.
• Η IMS Health συμπεριλαμβάνεται στη λίστα «World’s Most Admired Companies» του περιοδικού FORTUNE, τον απόλυτο δείκτη αναφοράς για την εταιρική φήμη. Η εταιρεία λαμβάνει ξανά την ίδια αναγνώριση το 2010
2007
• Η IMS Health αποκτά τις IHS και MedInitiatives, εταιρίες παροχής υπηρεσιών ανάλυσης και τεχνολογίας, για τον εξορθολογισμό και την βελτίωση των συστημάτων διαχείρισης δεδομένων υγείας. Η εξαγορά ενισχύει τις συγκεκριμένες υπηρεσίες της εταιρείας και επεκτείνει τις δυνατότητές της προς τους πληρωτές.
• Η IMS Health αποκτά την ValueMedics Research, εταιρία ερευνών και συμβουλευτικών υπηρεσιών στον τομέα της υγείας, επεκτείνοντας έτσι τις ικανότητές της στην έρευνα των οικονομικών και της αποτελεσματικότητας στην υγεία.
2006
• Η IMS Health αποκτά το τμήμα Life Sciences της Strategic Decisions Group,
ηγέτιδας στην παροχή συμβουλών στρατηγικής χαρτοφυλακίου στη βιομηχανία φαρμάκων και βιοτεχνολογίας.
2005
• Η IMS Health αποκτά τη PharMetrics, στις ΗΠΑ, που παρέχει δεδομένα με
επίκεντρο τον ασθενή, ώστε να προσφέρει ολοκληρωμένες φαρμακευτικές,
ιατρικές και νοσοκομειακές γνώσεις για την ποιοτική, οικονομικά αποδοτική διαχείριση του τομέα υγείας.
2004
• Η IMS Health εγκαινιάζει νέες υπηρεσίες συμβουλευτικής σε θέματα οικονομικών της υγείας και έρευνας αποτελεσμάτων, παρέχοντας στους πελάτες τεκμηριωμένα στοιχεία για το κόστος, την αξία και τα αναμενόμενα αποτελέσματα των θεραπειών και των επιλογών θεραπείας.
• Η IMS Health αποκτά την United Research China Shanghai, εταιρεία που καλύπτει την αγορά OTC σκευασμάτων της Κίνας με δεδομένα και συμβουλευτικές υπηρεσίες.
2003
• Η IMS Health αποκτά την Marketing Initiatives, ειδικό στην αξιολόγηση υποδομών του τομέα υγείας, και την Data Niche Associates, πάροχο υπηρεσιών έγκρισης επιστροφών για το Medicaid.
2002
• Η IMS Health επεκτείνει τις συμβουλευτικές της δραστηριότητες με την εξαγορά της Cambridge Pharma Consultancy, μιας βρετανικής συμβουλευτικής εταιρίας στον φαρμακευτικό κλάδο.
1998
• Η IMS Health εισάγεται στο NYSE ως ανεξάρτητη εταιρεία.
1996
• Η εταιρεία Dun & Bradstreet Corporation (D&B) διαχωρίζει τις δραστηριότητές της, δημιουργώντας την Cognizant Corporation ως μητρική εταιρεία της IMS Health, της Nielsen Media Research και της Gartner Group.
1989
• Η D&B αποκτά τη Sales Technologies που συνεργάζεται με την IMS Health για την εμπορία εργαλείων διαχείρισης πωλήσεων μέσω φορητών υπολογιστών για ιατρικούς επισκέπτες στις Η.Π.Α. και στην Ευρώπη.
1988
• Η D&B αποκτά την IMS Health για σχεδόν 1,7 δισ. δολάρια.
1981
• Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1980, η IMS Health αναπτύσσει μια σειρά on line υπηρεσιών για την αυτοματοποίηση του reporting των μελετών πωλήσεων φαρμάκων και την ενίσχυση της μεταφοράς δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων των μελετών εθνικών και περιοχικών πωλήσεων φαρμάκων καθώς και των αναφορών επισκέψεων.
1979
• Η IMS Health λανσάρει το Multinational Integrated Data Analysis system (MIDAS), επιτρέποντας στους πελάτες να έχουν πρόσβαση και να αναλύουν πολυεθνικές βάσεις δεδομένων εγκατεστημένες στον υπολογιστή του γραφείου τους. Το MIDAS, απαραίτητη πηγή πληροφοριών για τον τομέα υγείας, περιλαμβάνει τις αγορές φαρμάκων και δραστικών ουσιών από φαρμακεία και νοσοκομεία, και δαπάνες για διαφημίσεις και προωθήσεις σκευασμάτων.
1975
• Η IMS Health αποκτά τη Medifrance, εκδότη μελετών ιατρικών συνταγών.
1973
• Δημιουργούνται οι διευθύνσεις Medical Communications και Life Sciences για να συμπληρώσουν τις δραστηριότητες έρευνας της αγοράς της IMS Health. Το Medical Communications εκδίδει ενημερωτικό υλικό, συμπεριλαμβανομένων των επαγγελματικών και εμπορικών περιοδικών. Το τμήμα Life Sciences δημιουργείται εξαγοράζοντας την Biodynamics, Inc., που διεξάγει τοξικολογικές δοκιμές χημικών και φαρμακευτικών σκευασμάτων.
• Η IMS Health αποκτά την Armbruster, Moore & MacKerell, δημιουργό της Μελέτης εφοδιασμού Νοσοκομείων και της Μελέτης Διαγνωστικών εργαστηρίων.
• Η IMS Health αποκτά την Pharmatech, δημιουργό ενός πρώιμου, online συστήματος παράδοσης.
• Η IMS Health αποκτά την Cambridge Computer, που εκδίδει τα Δεδομένα
Διανομής Φαρμάκων (DDD), τη βάση για τις μελέτες Περιοχικών Πωλήσεων.
1972
• Η IMS Health γίνεται δημόσια εταιρεία.
• Η IMS Health αποκτά τη Lea Associates, εκδότη της πρώτης Εθνικής Μελέτης Ασθενειών και Θεραπειών.
1970
• Οι δραστηριότητες της IMS Health επεκτείνονται στη Λατινική Αμερική με την εξαγορά μιας τοπικής εταιρείας μελετών περιοχικών πωλήσεων.
1969
• Η IMS Health γίνεται το χρυσό πρότυπο στη φαρμακευτική έρευνα αγοράς στην Ευρώπη και την Ασία.
• Η IMS Health εισέρχεται στην αγορά της Βόρειας Αμερικής με την εξαγορά της Davee, Koehnlein και Keating (DKK), εταιρείας με έδρα το Σικάγο που παράγει μελέτες πωλήσεων φαρμάκων στις ΗΠΑ και τον Καναδά.
1957
• Η IMS Health δημοσιεύει την πρώτη της Ευρωπαϊκή συνδρομητική μελέτη
πωλήσεων φαρμακευτικών σκευασμάτων στη Δυτική Γερμανία. Η χρησιμότητα και η δημοτικότητα της μελέτης παρακινεί την IMS να διεξάγει παρόμοιες μελέτες στη Μεγάλη Βρετανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ιαπωνία. Οι εξαγορές στη Νότια Αφρική, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία ενισχύουν περαιτέρω την παγκόσμια θέση της IMS Health.
1954
• Ο Bill Frohlich, διαφημιστικό στέλεχος, και ο David Dubow, ένας οραματιστής, δημιουργούν την IMS, μια εταιρεία έρευνας αγοράς που επιτρέπει στους οργανισμούς να λαμβάνουν εμπορικές στρατηγικές αποφάσεις.
You could find out more about IQVIA HERE