Η ιστορία της Délifrance ξεκινά στη Γαλλία, την δεκαετία του ΄80, όταν εμπνεύστηκε την πρώτη προ-ψημένη και κατεψυγμένη μπαγκέτα. Για περισσότερο από 30 χρόνια, η Délifrance δεν έπαψε να δημιουργεί προϊόντα αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής, κρουασάν και αλμυρά σνακ για τους επαγγελματίες της εστίασης και τους αρτοποιούς.
ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ
Η Délifrance παράγει προϊόντα εμπνευσμένα από την Γαλλική τεχνογνωσία. Χάρη στην κληρονομιά, τις χειροποίητες τεχνικές, την παράδοση στην αρτοποιία και τις υψηλές απαιτήσεις της για γεύση και ποιότητα, επιτρέπει στους πελάτες της σ’ όλο τον κόσμο να προσελκύσουν, να ικανοποιήσουν και να ευχαριστήσουν τους καταναλωτές τους κάθε στιγμή της ημέρας.
Έχοντας 13 εργοστάσια στην Ευρώπη και άλλα 15 συνεργαζόμενα σε όλο τον κόσμο παράγει περισσότερα από 400 νέα προϊόντα κάθε χρονιά.
ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΛΥΣΙΔΑ
Οι άνθρωποι της Délifrance είναι η καρδιά και η ψυχή της μάρκας. Οι στενές σχέσεις που διατηρεί με τους συνεργάτες της σε κάθε επίπεδο, εξασφαλίζει τη δέσμευση των ανθρώπων της να ζουν την κάθε ημέρα με απόλαυση. Η Délifrance είναι θυγατρική εταιρία του ομίλου NutriXo – μαζί με τη Grands Moulins de Paris – και μέλος του Γαλλικού συνεταιριστικού ομίλου Vivescia, τον δεύτερο μεγαλύτερο συνεταιριστικό αγροτικό όμιλο στην Ευρώπη. Επωφελούμενοι από αυτή τη μοναδικότητα, οι άνθρωποί της συνεργάζονται
στενά ώστε να προσφέρουν τα καλύτερα προϊόντα.
Oι άνθρωποι της Délifrance είναι πάντα στο επίκεντρο όλων των ενεργειών της. Χάρη στις στενές σχέσεις της με τους συνεργάτες της σε κάθε επίπεδο – από τον γεωργό που επιλέγει και καλλιεργεί με φροντίδα το σιτάρι, μέχρι τον καταναλωτή που γεύεται τα προϊόντα της – η Délifrance εξασφαλίζει ότι ο καθένας τους δεσμεύεται να κάνει την καθημερινότητα απολαυστική.
ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ
Η εταιρία έχει αναπτύξει ένα μοναδικό διεθνές εμπορικό δίκτυο, με παρουσία σε 100 χώρες σε όλο τον κόσμο. Με βάση τη γνώση της για τις αγορές, η Délifrance μπορεί να προσαρμόσει τις συνταγές της και τις υπηρεσίες της στις τοπικές παραδόσεις, στις τοπικές διατροφικές συνήθειες και στα τοπικά δίκτυα διανομής.
ΔΗΛΩΣΗ
«Στην Délifrance, πιστεύουμε ότι η κάθε μέρα δεν είναι απαραίτητο να είναι συνηθισμένη. Κάθε μέρα είναι ένας λόγος ν’ απολαύσουμε τη ζωή. Γι’ αυτό το λόγο, βάζουμε όλη την τεχνογνωσία μας και την αγάπη μας στη δημιουργία νόστιμων προϊόντων αρτοποιίας που αφυπνίζουν τις αισθήσεις σας και ανανεώνουν την απόλαυσή σας καθημερινά.
Τί είναι αυτό που κάνει την συνταγή μας μοναδική;
Η φροντίδα του κάθε ανθρώπου μας: αυτό είναι που εμείς ονομάζουμε ανθρώπινη αλυσίδα. Από τους γεωργούς, τους μυλωνάδες, τους αρτοποιούς και τους υπαλλήλους, μέχρι τους πελάτες μας, δεσμευόμαστε συλλογικά ν’ αναζητούμε διαρκώς νέους και καινοτόμους τρόπους για να βελτιωνόμαστε, καλλιεργώντας τον βαθύτερο σεβασμό για την κληρονομιά μας και την διάθεση να μεταβιβάσουμε τη τεχνογνωσία μας. Αυτό δεν περιλαμβάνει μόνο την ποιότητα των προϊόντων μας, αλλά και το σεβασμό στον κάθε
άνθρωπο όσο και στη φύση, από την οποία αντλούμε τα συστατικά μας.
Γιατί, όταν κάνουμε την κάθε μέρα καλύτερη, τη ζούμε καλύτερα.
Délifrance. Live everyday delicious.»
ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Το κάθε προϊόν ξεκινά από τον πρώτο σπόρο! Στην Vivescia, οι γεωργοί συλλέγουν και καλλιεργούν με πάθος τις καλύτερες ποικιλίες σιταριού.
Έπειτα, οι μυλωνάδες της Grands Moulins de Paris αλέθουν με πάθος το σιτάρι από το 1919 και το προσφέρουν στις ομάδες ανάπτυξης νέων προϊόντων για δοκιμές.
Οι συνεργαζόμενοι chefs, Meilleurs Ouvriers de France και συνεργάτες της Compagnons du Devoir δημιουργούν για την Délifrance εμπνευσμένες συνταγές, τα οποία μετά από πολλά τεστ και δοκιμές προσφέρει στους πελάτες της. Χάρη στο μεγάλο της δίκτυο, είναι πάντα κοντά στους πελάτες της για να τους παρέχει πεντανόστιμα προϊόντα που θα εντυπωσιάσουν τους καταναλωτές τους κάθε μέρα, κάθε στιγμή, σε οποιοδήποτε σημείο του κόσμου. Στοχεύοντας κυρίως στην απόλυτη ικανοποίηση των καταναλωτών, η φροντίδα με την οποία παρασκευάζονται τα προϊόντα της Délifrance είναι το μυστικό για τη δημιουργία μοναδικών αισθησιακών εμπειριών που προσφέρουν στιγμές απόλαυσης για κάθε στιγμή της ημέρας.
ΔΥΝΑΜΙΚΗ
Η Délifrance είναι η εταιρία που λάνσαρε πρώτη την κατεψυγμένη, προ-ψημένη μπαγκέτα το 1978 και το πρώτο προστοφαρισμένο κρουασάν το 2004. Η Délifrance ανήκει στις πιο ισχυρές αρτοβιομηχανίες στον κόσμο. Έχοντας μεγάλη εμπειρία και ακούγοντας την ανάγκη των καταναλωτών για ψωμιά sandwich, επενδύει κάθε χρόνο σε νέες τεχνολογίες ώστε να παράγει εξειδικευμένα προϊόντα που θα χαρίσουν απόλαυση στους καταναλωτές.
Περισσότερα από 100 εκατομμύρια sandwich στον κόσμο παρασκευάζονται κάθε χρόνο με προϊόντα της Delifrance. Ο Διεθνής Διαγωνισμός Sandwich της Délifrance ξεκίνησε το 1999 με σκοπό την ανάδειξη νέων ταλέντων στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά του sandwich. Έκτοτε, ο διαγωνισμός έχει καθιερωθεί ως ένα από τα σημαντικότερα events γαστρονομίας στους κύκλους της μαζικής εστίασης.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΣΧΟΛΗ ΑΡΤΟΠΟΙΙΑΣ ΚΑΙ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ (ECOLE DE BOULANGERIE ET DE PATISSERIE DE PARIS – EBP)
Από το 1929, οι παραδόσεις αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής μεταδίδονται από γενιά σε γενιά στη σχολή EBP, όπου οι αυριανοί αρτοποιοί και ζαχαροπλάστες αναπτύσσουν τις ικανότητές τους παίρνοντας έμπνευση από την αυθεντική Γαλλική τεχνογνωσία της Délifrance και τις παραδοσιακές τεχνικές της.
Η Délifrance είναι ο κύριος χορηγός της ECOLE DE BOULANGERIE ET DE PATISSERIE DE PARIS από το 1983. Πέραν όμως των νέων chefs που αποφοιτούν από την σχολή, η συνεργασία της με chefs που έχουν τον τίτλο Meilleur Ouvrier de France και το θεσμό Chefs’ World Summit, αποτελεί ορόσημο για την ποιότητα των προϊόντων της και τη διάθεσή της για συνεχή βελτίωση.
Οι αρτοποιοί και οι ζαχαροπλάστες συνεργάζονται στενά με τους Compagnons du Devoir και κορυφαίους Γάλλους τεχνίτες για να βρουν νέα συστατικά και να δημιουργήσουν εμπνευσμένες συνταγές που συνήθως ανταμείβονται με βραβεία (ITQI, Grand Prix SIAL Innovation, Snacking d’Or…).
DÉLIFRANCE : ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΊΑ FEED
Το πρόγραμμα περιβαλλοντολογικής και κοινωνικής ευαισθησίας FEED βασίζεται σε δυνατές δεσμεύσεις της Délifrance. Αυτές οι δεσμεύσεις αποτελούν τη βάση όλων όσων κάνει η εταιρία κάθε μέρα για τους συνεργάτες της, τους πελάτες της και τους εργαζομένους της.
ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Η Délifrance προμηθεύει προϊόντα υψηλής ποιότητας με εξασφαλισμένη ιχνηλασιμότητα σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού και εξασφαλίζει ότι όλα τα συστατικά που χρησιμοποιούνται έχουν καλλιεργηθεί και μεταποιηθεί με αειφόρες πρακτικές.
ΑΝΘΡΩΠΟΙ
Η Délifrance διεξάγει τις δραστηριότητές της με εντιμότητα και ακεραιότητα και φροντίζει για τις καλές εργασιακές συνθήκες και την ασφάλεια των εργαζομένων της. Η δέσμευσή της: Κανένα εργατικό ατύχημα στα εργοστάσιά της.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Η Délifrance συνεισφέρει στον μετριασμό των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής, μειώνει την κατανάλωση των φυσικών πόρων, βελτιώνει την αποτελεσματικότητα χρήσης της ενέργειας και ελέγχει τις γενικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις των δραστηριοτήτων της. Από το 2012, έχει φυτέψει περισσότερα από 1.000.000 δέντρα στην Μαγαδασκάρη.
ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Η εταιρία προωθεί την εξέλιξη του ανθρώπινου κεφαλαίου και τη βιώσιμη ανάπτυξη των σχέσεων μεταξύ της οικονομικής ανάπτυξης και της ανάπτυξης των κοινοτήτων.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ
Η Délifrance προσφέρει τα προϊόντα που ψήνει καθημερινά σε φιλανθρωπικές οργανώσεις και την Εκκλησία με σκοπό την διάθεσή τους σε ομάδες που έχουν ανάγκες. Επίσης συμμετέχει ενεργά σε κοινωνικά συσσίτια, στις εκδηλώσεις της Unicef και σε κάθε φορέα που θα της ζητήσει την συμμετοχή της στο έργο του. Ο στόχος της: Καμία σπατάλη σε τρόφιμα.
Η DELIFRANCE ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Η Délifrance έχει παρουσία στην Ελλάδα περισσότερα από 20 χρόνια. Τα τελευταία 7 χρόνια έχει δημιουργήσει και ακολουθεί τις δομές και την κουλτούρα της Γαλλικής εταιρίας. Οι καινοτομίες της δεν σταματούν στην τεχνολογία τροφίμων και στα μοναδικά προϊόντα που παράγει. Η εταιρία έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών με προσωποποιημένες υπηρεσίες πάνω στις ανάγκες του κάθε πελάτη της.
Ξεκινώντας από την μελέτη του χώρου και τα αρχιτεκτονικά σχέδια, πριν αυτός πάρει την τελική μορφή του, η Délifrance σχεδιάζει την κουζίνα, την έκθεση και τους χώρους υποδοχής. Κατόπιν, μέσα από έρευνες, αναλύει το κοινό που ο επιχειρηματίας θέλει να στοχεύσει και σχεδιάζει μαζί το menu, τις προτάσεις, την παρουσίαση και την εμφάνιση του καταστήματος και ολοκληρώνει το έργο της με την εκπαίδευση του προσωπικού, την τεχνική υποστήριξη και τον σχεδιασμό της προώθησης κι επικοινωνίας του καταστήματος.
Έχοντας περισσότερα από 400 εστιατόρια σε όλο τον κόσμο με την ταμπέλα Delifrance, και συνεργαζόμενοι με σεφ διεθνούς κύρους όπως οι Michel Roth, Pascal Tepper, Thierry Bamas, η Délifrance έχει την εμπειρία – πέρα από κάθε άλλη εταιρία – να σχεδιάσει και να προτείνει καινοτόμα concepts.
Εκτός αυτού, το γεγονός πως το τμήμα R&D της εταιρίας αναπτύσσει σχεδόν 400 νέα προϊόντα κάθε χρονιά, εκ των οποίων τα 80 έχουν καινοτομίες και πατέντες που δύσκολα αντιγράφονται, της δίνει την δυνατότητα να είναι ακόμα και σε ανταγωνιστικά καταστήματα με τελείως διαφορετικά προϊόντα, με τελείως διαφορετικές συνταγές και προσέγγιση.
Η Délifrance Hellas, έχοντας κερδίσει τον τίτλο του preferred supplier στα Seven Stars Luxury Hospitality and Lifestyle Awards και στα Restaurant 100, επενδύει στις προτάσεις πρωινού και brunch προσφέροντας πάνω από 150 διαφορετικά προϊόντα και συνταγές με την υπογραφή γνωστών Ελλήνων chefs.
Τέλος, διαθέτει ένα από τα πιο ισχυρά δίκτυα διανομής ώστε τα προϊόντα της να φτάνουν με ασφάλεια σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.
You could find out more about Delifrance HERE
Do you have a business in the HORECA industry? You can send email HERE